تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال هلال احمردماوند قهرمان نیم فصل توابع استان تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم فوتسال هلال احمردماوند قهرمان نیم فصل توابع استان تهران شد دماوند – ایرنا- مربی تیم فوتسال هلال احمر شهرستان دماوند گفت: تیم فوتسال هلال احمر شهرستان دماوند با چهارمین پیروزی توانست عنوان قهرمان نیم فصل رقابت های فوتسال توابع استان را کسب کند.


علی یزدان پرست روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: تیم فوتسال هلال احمر دماوند با پیروزی برابر تیم هلال اسپرت ورامین توانست عنوان قهرمانی نیم فصل این دوره از رقابت ها را به خود ا ختصاص دهد.
وی افزود: در این دیدار که شب گذشته در سالن جیلارد شهرستان دماوند برگزار شد، تیم هلال احمر دماوند با پیروزی پرگل 9 بر 2 از سد حریف ورامینی خود گذشت.
یزدان پرست گفت: در این بازی سراسر تهاجمی بازیکنانی چون رضا بیات با سه گل، جاسم کوشکی و محسن طولابی هر کدام با دوگل، محمد چراغی و امان حمیدی هر کدام یک گل برای تیم خود به ثمر رساندند و علاوه بر درخشش در بازیها سهم بسزایی را در پیروزی برابر حریفان داشتند.
مربی تیم هلال احمر شهرستان دماوند گفت: این تیم هم اینک با 12 امتیاز و 22 گل زده و هشت گل خورده در صدر گروه خود قرار دارد.
وی افزود: محسن طولابی با به ثمر رساندن 9 گل در این دوره از رقابت ها به عنوان بهترین گل زن انتخاب شده است.
یزدان پرست گفت: تیم فوتسال هلال احمر شهرستان دماوند تاکنون در برابر تیم های شهید منصوری پیشوا، شهدای باقرشهر و میعاد فیروزکوه با نتایج سه بریک، شش بر سه و چهار بر دو، بر حریفان خود غلبه کرده است.
مربی تیم فوتسال هلال احمر شهرستان دماوند افزود: گلهای بازی نخست برابر تیم شهید منصوری پیشوا توسط محسن طولابی دو گل و جاسم کوشکی یک گل به ثمر رسید، در بازی دوم رضا بیات، محمد چراغی و جاسم کوشکی هر کدام یک گل و محسن طولابی به تنهایی سه گل به ثمر رساندند و در بازی سوم محسن طولابی و محمد چراغی هر کدام دوگل را وارد دروازه حریف کردند.
این تیم در سال 90 و 91 مقام دوم مسابقات توابع استان تهران را کسب کرده است و تیم فوتسال جوانان هلال احمر نیز در سال 90 قهرمان مسابقات توابع استان تهران شد.
سید ابوالفضل حسینی (کاپیتان) امان حمیدی، محسن طولابی، حسین رضایی، سینا دهقان، محمد چراغی، حامد گنجی، رضا بیات، مهدی اسدحیدری، جاسم کوشکی، مصطفی انصاری، محسن بهاری و محسن اسدی بازیکنان، سرپرست تیم سید کاظم حسینی وعلی یزدان پرست سرمربی تیم فوتسال هلال احمر شهرستان دماوند هستند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن