تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802402856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در قزوین 19.5 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین عاشوری خبر داد:
مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در قزوین 19.5 درصد کاهش یافت
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین، از کاهش 19.5 درصدی مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.



محمدعاشوری در گفتگو با خبرنگار مهر، تعداد افراد فوت شده بر اثر سوء مصرف مواد مخدر طي 10 ماه سال جاري را 37 نفر اعلام كرد كه همگی آنان بجز یک نفر مرد بودند. وی افزود: علت فوت شش نفر از این تعداد در دست بررسی است و پس از کارشناسی های دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد. عاشوری با اشاره به اینکه طی سال جاری بطور متوسط ماهانه 3.7 نفر بر اثر استعمال این مواد به کام مرگ فرو رفته اند، به آمار زمان مشابه سال گذشته نيز اشاره و تصریح کرد: تعداد 46 نفر طي 10 ماه سال 91 با موضوع سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند كه در مقايسه آنها شاهد کاهش 19.5 درصدی نسبت به سال گذشته هستيم.

افزایش 21 درصدی حوادث ناشی از کار

وی در ادامه با اشاره به آمار مصدومين ناشي از حوادث كار بیان کرد: طی 10 ماهه امسال 637 نفر "628 نفر مرد و 9 نفر زن" در استان قزوين در پی حوادث ناشي از كار مصدوم و با مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شدند. مدیرکل پزشکی قانوني استان قزوين گفت: اين رقم در مقايسه با مدت زمان مشابه سال قبل با تعداد 524 نفر که 504 نفر مرد و مابقی زن بودند، بیش از 21 درصد افزایش داشته است. وي اظهارداشت: در دی ماه سال جاری 57 نفر "56 نفر مرد و یک نفر زن" در استان قزوين بر اثر حوادث ناشي از كار مصدوم شدند. عاشوری تصریح کرد: آمارها حاکی از آن است که حدود 96 تا 99 درصد مصدومين ناشي از حوادث شغلی مرد هستند.

كاهش 2.9 درصدی مراجعات همسر آزاري

مديركل پزشكي قانوني قزوين گفت: یک هزار و 220 نفر شامل يک هزار و 184 زن و 36 مرد طي ده ماهه سال جاري با موضوع همسر به اداره كل پزشكي قانوني استان مراجعه كردند و براي آنان تشكيل پرونده و اظهار نظر كارشناسي شد. عاشوری بیان کرد: تعداد موارد در مدت زمان مشابه سال قبل نيز با تعداد یک هزار و 256 نفر كه 108 نفر آنها مرد و یک هزار و 148 نفر زن بوده اند، حاكي از کاهش 2.9 درصدي است و بخش اعظمي از اين مراجعان "91 تا 97 درصد" را كماكان زنان تشكيل مي دهند. وی افزود: این در حالی است که آمارها نشان از رابطه معکوس در مورد موضوع نزاع دارد چنانچه بخش بزرگي بين 71 تا 73 درصد این گروه را مردان تشكيل مي دهند. عاشوري تصریح کرد: مجموع تعداد مراجعه کنندگان متعاقب درگیری 9 هزار و 582 نفر "شش هزار و 823 مرد و دو هزار و 759 زن" بوده اند که قریب به 13 درصد آنان را مراجعان نزاع همسر تشکیل می دهند. وي اظهارداشت: مجموعاً در پروندهای متشکله با موضوع نزاع 7.34 درصد كاهش را در مقایسه با آمار مشابه سال قبل شاهدیم چنانچه در 10 ماهه سال گذشته 10 هزار و 341 نفر مراجعه کننده معاینه شده اند.

مرگ 287 نفر در سوانح رانندگی

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در 10 ماهه سال 92 تصادفات فوتی نسبت به سال قبل با 16.8 درصد کاهش روبه رو بوده است و در اين مدت 287 نفر در حوادث رانندگي استان جان خود را از دست دادند. عاشوری اظهارداشت: طی این مدت 39 نفر در تصادفات درون شهری، 213 نفر در سوانح برون شهری و 35 نفر در جاده‌های روستایی جان باختند.  از كل تلفات حواث رانندگي اين مدت 72 نفر زن و 215 نفر مرد بودند. مدیرکل پزشکی قانونی قزوین بیان كرد: تعداد تصادفات فوتی در مدت مشابه نسبت به سال قبل 16.8 درصد کاهش داشته است. عاشوری در پایان ضمن اشاره به آمار مصدومین افزود: طی این مدت، چهار هزار و 650 نفر مصدوم شدند که از این تعداد سه هزار و 171 نفر مرد و مابقی زن بودند و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار هزار و 391 مصدوم 5.9 درصد افزایش داشته است.


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن