تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال تر شدن بخش های خصوصی ایران و سنگاپور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فعال تر شدن بخش های خصوصی ایران و سنگاپور


وزیران امور خارجه ایران و سنگاپور در خصوص راهها و زمینه های توسعه مناسبات دوجانبه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، گفتگو و تبادل نظر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر محمد جواد ظریف و کی شانمو گام در دیدار امروز در تهران با توجه به فضای جدید در جامعه بین المللی و اراده سیاسی موجود در دو کشور، ابراز امیدواری کردند، زمینه های همکاری دوجانبه در همه حوزه ها بیش از پیش گسترش یابد.
دیدار وزیرامورخارجه با وزیرامورخارجه سنگاپور/92/12/05


وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به سیاست تعامل سازنده دولت تدبیر و امید و رایزنیهای سیاسی مستمر تهران – سنگاپور، گفت: سفر همتای سنگاپوری وی به ایران نتایج سازنده ای در جهت توسعه روابط دو کشور بدنبال داشته باشد.
دیدار وزیرامورخارجه با وزیرامورخارجه سنگاپور/92/12/05


وی با اشاره بـه اینکه ایران و سنگاپور می توانند در موضوعات مختلفی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همکاریها را گسترش دهند، بر ضرورت ایجاد تسهیلات لازم برای فعال تر شدن بخش های خصوصی دو کشور تاکید کرد.
دیدار وزیرامورخارجه با وزیرامورخارجه سنگاپور/92/12/05


ظریف با تاکید بر همکاریهای پارلمانی و فرهنگی دوجانبه، از افزایش سطح تبادلات و همکاریهای فرهنگی از جمله در زمینه آموزشی، گردشگری و همکاری موزه های دو کشور استقبال کرد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه سنگاپور در اتحادیه آ.سه.آن، آمادگی کشورمان را برای همکاری دوجانبه با آ. سه. آن اعلام و همکاری میان اکو و آ. سه.آن را مهم توصیف کرد.

وزیرخارجه سنگاپور نیز در این دیدار با اشاره به همکاریهای خوب دو کشور در عرصه های سیاسی و بین المللی، ابراز امیدواری کرد با ادامه مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 ، دو طرف به یک توافق جامع دست یابند.

وی با اشاره ظرفیتهای اقتصادی بالقوه فراوان ایران و سنگاپور گفت: شرکتهای سنگاپوری برای همکاری با ایران بسیار علاقه مند هستند.

کی شانمو گام با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی ایران افزود: سنگاپور برای توسعه مبادلات و همکاریهای فرهنگی و گردشگری و نیز همکاریهای پارلمانی میان دو کشور علاقه مند است و رئیس پارلمان سنگاپور در آینده ای نزدیک به ایران سفر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای اتحادیه آ. سه. آن نیز علاقه مند به همکاری با جمهوری اسلامی ایران هستند، آمادگی کشورش را برای ایفای نقش پل ارتباطی میان آ.سه.آن و ایران اعلام کرد.

وزیر امور خارجه سنگاپور همچنین از دکتر ظریف رسماً برای سفر به کشورش دعوت کرد.

در این دیدار همچنین دوطرف با بررسی و تشریح آخرین تحولات جاری در مناطق خاورمیانه، خلیج فارس و شرق آسیا، نقطه نظرها و دیدگاههای خود را بیان کردند.


دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن