تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803229512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر فرمانده ایرانی و سیاستمدار امریکایی درباره اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نظر فرمانده ایرانی و سیاستمدار امریکایی درباره اوکراین


معاون سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا معتقد است پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و همپیمانی با آمریکا، استقلال فعلی این کشور را نیز از بین می‌برد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت: اوکراین با حمایت آمریکا و اروپا استقلالش را از دست داد. به گزراش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا معتقد است پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا و همپیمانی با آمریکا، استقلال فعلی این کشور را نیز از بین می‌برد و آن را به پایگاه دیگری برای سامانه‌های موشکی آمریکا و ناتو تبدیل خواهدکرد.
تحولات اوکراین/92/012/05
دولت اوکراین سرانجام پس از ماه‌ها بحران و آشوب‌ سقوط کرد و تاوان مقاومت برای پیوستن به بلوک غرب متشکل از آمریکا و اتحادیه اروپا را اینگونه پرداخت. آمریکا با متحدان اروپایی‌اش توانستند بار دیگر انقلابی، این‌بار نه چندان نرم و مخملی، را در اوکراین رقم بزنند و صحنه را برای بازگشت نارنجی‌پوشانی را که با رأی مردم کنار گذاشته بودند، مهیا کنند.
تحولات اوکراین/92/012/05
ردپای آمریکا این‌بار به حدی آشکار است که حتی مقامات سابق این کشور نیز بر دخالت مستقیم واشنگتن در پروژه «سقوط کی‌یف» صحه می‌گذارند.
تحولات اوکراین/92/012/05


«پال کریگ رابرتز»، معاون سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا و ویراستار و خبرنگار سابق وال‌استریت ژورنال، بیزنس ویک و چند خبرگزاری دیگر است. وی بارها طی مقالات مفصلی در مجله مشهور «کانتر پانچ» سیاست‌های جنگ با تروریسم بوش و بعدها اوباما را مورد انتقاد قرار داده است. وی در جریان جنگ عراق، با نوشتن مقاله‌ای خواستار استیضاح بوش به دلیل دروغ گفتن به کنگره درباره دلیل جنگ عراق شده بود. رابرتز همچنین مخالفت خود با سیاست‌های اسرائیل و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان را نیز بیان کرده است. وی درباره تهدیدهای بوش مبنی بر حمله به ایران هم می‌نویسد: «بوش... همه واقعیت‌ها و مدارک را نادیده می‌گیرد و حاضر است بر اساس هیچ چیز جز توهمات اسرائیل، به ایران حمله کند.»

پال کریگ درباره تحولات اوکراین گفت:  تظاهرات در غرب اوکراین را سیا، وزارت خارجه آمریکا و سازمان‌های غیر دولتی تحت حمایت مالی واشنگتن و اتحادیه اروپا مدیریت می‌کنند. هدف این تظاهرات نیز تغییر تصمیمی است که دولت مستقل اوکراین برای عدم پیوستن به اتحادیه اروپا گرفته است.
 
وی گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا از همان ابتدا با همکاری هم تلاش داشتند تا استقلال اوکراین را از بین ببرند و این کشور را به دست‌نشانده رهبران این اتحادیه در بروکسل تبدیل کنند. کریگ افزود: رهبران اتحادیه اروپا به دنبال گسترش این اتحادیه هستند. واشنگتن نیز قصد دارد اوکراین را آماده غارت توسط بانک‌ها و کمپانی‌های آمریکایی کند و آن را به عضویت ناتو دربیاورد تا بتواند پایگاه‌های نظامی بیش‌تری در مرزهای روسیه به دست آورد.

کریگ تاکید کرد: اگر مردم اوکراین فکر می‌کنند در آغوش آمریکا به استقلال می‌رسند بسیار ساده‌لوح هستند، روسیه می‌تواند جریان انرژی به اروپا را قطع کند.
تحولات اوکراین/92/012/05


معاون سابق وزارت خزانه داری آمریکا  افزود: سه کشور سد راه تسلط آمریکا بر دنیا هستند: روسیه، چین و ایران. هر یک از کشورها هدف تلاش‌های واشنگتن برای براندازی دولت‌هایشان و یا در هم شکستن استقلالشان به وسیله تبلیغات یا پایگاه‌های نظامی هستند، پایگاه‌هایی که تهدید حمله نظامی را به کشورها تحمیل و آن‌ها را به اطاعت از خواسته‌های واشنگتن وادار می‌کنند. * این اظهارات در حالی بیان می شود که سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیش از این، هدف غرب از دامن زدن به ناآرامی های اوکراین را از بین بردن استقلال این کشور توصیف کرده بود. وی در واکنش به آنچه در عرصه ی تحولات و حوادث کشور اوکراین پدید آمده است گفت: تغییر نام میدان «استقلال» به «یورو» در کیف پایتخت اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد. وی افزود: دویست سال است که ملت های جهان برای استقلال مبارزه می کنند و همه کشورها روز ملی را در استقلال خود قرار می‌داده‌اند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با درس‌آموز خواندن تحولات اوکراین برای سایر جوامع و ملل تصریح کرد: درسی که آمریکا و غربی‌های معتقد به لیبرال دموکراسی در اوکراین به ملت این کشور دادند، عبرتی تاریخی برای همه ملت‌های مستقل است که مراقب لبخندها و ایده‌های شیطانی ابر سرمایه‌داری باشند و فریب استکبار و عوامل آنرا نخورند. سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: ما برای ملت اوکراین آرزوی خوشبختی می کنیم لکن این عبرتی است که نمی توان از ذکر آن خودداری کرد.


دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن