تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش سایت اسرائیلی نشنال نیوز از 20 اظهارنظر ضد اسرائیلی مقامات ایرانی در سال 2013/ از هشدارهای صریح رهبری تا موضع‌گیری‌های فرماندهان سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش سایت اسرائیلی نشنال نیوز از 20 اظهارنظر ضد اسرائیلی مقامات ایرانی در سال 2013/ از هشدارهای صریح رهبری تا موضع‌گیری‌های فرماندهان سپاه

گزارش سایت اسرائیلی نشنال نیوز از 20 اظهارنظر ضد اسرائیلی مقامات ایرانی در سال 2013/ از هشدارهای صریح رهبری تا موضع‌گیری‌های فرماندهان سپاه
رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، یکی از سوژه های مهم سخنرانی‌ها و اظهارات مقامات و مسئولان نظام را به خود اختصاص داده است.
به گزارش نامه‌نیوز، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق ایران از جمله تندترین مواضع ضد صهیونیستی را طی هشت سال حضور در قدرت عنوان کرد تا جایی که به باور بسیاری از کارشناسان زمینه‌ی سوء استفاده این رژیم و متحدانش در نشان دادن چهره‌ای مظلوم از این رژیم را فراهم کرد.

با روی کار آمدن حسن روحانی، رئیس جمهور جدید ایران که به اتخاذ مواضع و سیاست های اعتدال گرایانه در داخل و خارج از کشور شهرت دارد اما موجب تغییر لحن دولت ایران و تاکید بر احقاق حقوق مردم فلسطین شد.

وب سایت اسرائیلی نشنال نیوز در گزارشی مجموعه‌ای شامل 20 اظهار نظر ضد اسرائیلی مقامات جمهوری اسلامی ایران در سال 2013 را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:


آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران
1.«رهبران اسرائیل بعضی اوقات ایران را تهدید می‌کنند اما می‌دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند ایران، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.»

رهبر ایران در طول سالیان گذشته بارها خواستار نابودی اسرائیل شده است.

ایشان اخیرا نیز در جمع 50 هزار بسیجی عنوان داشتند که اسرائیل آماده نابودی است.«رژیم صهیونیستی رژیمی است که ارکان آن به لرزه درآمده و محکوم به نابودی است.»


حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران
2. «امام خمینی اهداف طولانی مدتی را برای روزی که رژیم اشغالگر صهیونیستی دیگر در منطقه وجود نداشته باشد تعیین کردند. فرمول این حرکت باید در دولت مورد بحث قرار گیرد.»


عطاءالله صالحی از فرماندهان ارتش ایران
3. «ارتش ایران می تواند به تنهایی اسرائیل را نابود کند.»


محمد حجازی، از فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
4. « بر اساس آنچه مقام معظم رهبری در نوروز عنوان کردند، اگر اسرائیل غلطی کند، تلآویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود...ارتش با تمام قدرت آماده اجرای دستورات مقام معظم رهبری در کمترین زمان ممکن است.»


محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج
5. «نام گردان ما، امام علی، امام حسین و بیت المقدس است که مقصد نهایی ما را روشن می‌کند. ما تا نابودی اسرائیل و تا زمانی که بتوانیم در بیت المقدس نماز بخوانیم مبارزه خواهیم کرد.»


آیت الله حسین نوری همدانی، مدرس حوزه علمیه قم
6. «دشمنان درباره گزینه های روی میز سخن می گویند . آنها باید بدانند که گزینه نخست روی میز ما نابودی اسرائیل است.»


آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری
7. «ما باید از هیچ تلاشی برای آزاد کردن بیت المقدس و کوتاه کردن دست کافران از این مکان مقدس فروگذار نباشیم»


علی شیرزای، نماینده ارشد مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران
8. «رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد و نسل کنونی شاهد نابودی این رژیم خواهد بود.»


آیت الله علی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران
9. «موضوع فلسطین، موضوع اسلام است. جهان اسلام باید با همکاری یکدیگر رژیم جعلی اسرائیل را نابود کند...اگر مسلمانان با یکدیگر متحد شوند هیچ چیز برای اسرائیل باقی نمی ماند.»


 یحیی رحیم صفوی مشاور ارشد مقام معظم رهبری در ارتش
10. «همانطور که مقام معظم رهبری عنوان داشتند اگر رژیم صهیونیستی هرگونه مشکلی برای ایران ایجاد کند، هیفا و تلآویو نابود می شوند.»


سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرنگار رهبری
11. «ایران دارای موشک های دوربرد است که می تواند اهداف رادر مسافت هزار و 500 کیلومتری هدف قرار دهد...مقام معظم رهبری عنوان داشتند که هر گروه فلسطینی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه کند حمایت نظام ایران را به همراه دارد.»


حجت الاسلام محمد حسن اختری، سفیر سابق ایران در سوریه و نماینده ایران در حزب الله
12. «تنها راه به زانو درآوردن دشمن قوی ماندن و همکاری با مقاومت است, آینده کشورهای جنایت کار مانند رژیم صهیونیستی در کتاب های تاریخ منتشر می شود.»


بخشی از بیانیه وزارت دفاع ایران

13. «اگر روزی مردم و نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل رویای غیرممکن و دست نیافتنی بود، امروز به لطف اقدامات تاریخی و هوشمندانه امام خمینی، این اقدام ممکن شده و در مرحله اجرا است.»


علیرضا پناهیان، مشاور دفتر رهبری در دانشگاه ها
14. «روزی که مردم مسلمان منطقه اسرائیل را ناوبد می کنند و جهان را از رژیم صهیونیستی نجات می دهند، نزدیک است.»


بخشی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
15. «روزی که شمشیر مقاومت و بیداری اسلامی جریان خون رژیم اشغالگر اسرائیل در فلسطین را قطع کند، نزدیک است.»


محمد دهقان، یکی از نمایندگان کمیته اجرایی مجلس شورای اسلامی ایران
16.«هر مسلمانی که نخواهد با اسرائیل مبارزه کند قوانین اسلام را نقض کرده است و اساسا جرائم اسرائیل طی 60 سال گذشته را فراموش کرده است.»


بسیج سازمان یافته استان فارس
17. «تنها راه حل مسئله فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی است ... مقاومت تنها راه پیروزی و غلبه علیه رژیم جعلی اسرائیل است.»


اسماعیل کوثری، معاون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی
18. «(آمریکا و رژیم صهیونیستی) نباید دچار اشتباه شوند، زیرا اگر حتی یک اشتباه کوچک نیز از اسرائیل رخ دهد، ما ساکت نخواهیم بود و تل‌آویو و حیفا را نابود می کنیم.»


احمد علم الهدی، از اعضای مجلس خبرنگارن رهبری
19. «نابودی اسرائیل ایده انقلاب و یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.نمیتوانیم ادعا کنیم که هیچ تمایلی برای جنگ با رژیم صهیونیستی نداریم.»


20. مجموعه گزارش ها و برنامه‌های ضد اسرائیلی تلویزیون دولتی ایران






1392/10/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن