تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل تیم بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران شادمان:
تشکیل تیم بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی لازم است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری گفت: میان رفتار های رسمی و غیر رسمی تفاوت وجود دارد بطوریکه بین نهاد رسمی و غیر رسمی در نهادینه کردن آموزه ها مشکل دچار مشکل هستیم، از اینرو تشکیل تیم بازرسی در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی لازم است.



 به گزارش خبرنگار مهر، علی شادمان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی اظهار داشت:  در امر اجرائی نمودن اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی دو دیدگاه تصمیم سازی و نظارت وجود دارد که بنابر دستورالعمل این ستاد باید ببینیم آنچه که بایستی در دستگاه های اجرائی حفظ و حراست شود اجرائی می شود یا نه؟

وی افزود: یک گروه بازرسی در چارت سازمانی در نظر گرفته شده تا در زمانهای غیر مشخص  به دستگاه ها برود و در جریان چگونگی روند تحقق حقوق شهروندی قرار بگیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران ضمن تاکید بر فعال نمودن گروه بازرسی ستاد صیانت حقوق شهروندی و با بیان اینکه دستگاه ها نیز باید به وظیفه خود عمل کنند گفت: باید بررسی کنیم که آیا در دستگاه های ما رعایت حجاب و عفاف می شود یا اینکه حقوق شهروندی رعایت شده است که همه اینها نیازمند تهیه گزارشی از چگونگی عملیاتی شدن این موضوع در دستگاه ها است.

شادمان  با  مرور بر اینکه در زمینه پوشش شاهد رفتارهای دو گانه در افراد در هستیم گفت: میان رفتارهای رسمی  و غیر رسمی تفاوت می بینیم که نشان می دهد بین نهاد رسمی و غیررسمی در نهادینه کردن آموزه ها دچار مشکل کلی هستیم.

وی با اشاره به عناوین برنامه 12گانه حقوق شهروندی در دستگاه های اجرائی اظهار نمود:  ضمانت  اجرایی برنامه های ستاد صیانت  شخص استاندار هستند بطوریکه در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت برنامه های حقوق شهروندی و نیز عدم رعایت عفاف و حجاب استاندار حق برخورد ، تشویق و توبیخ مدیر دستگاه مربوطه را دارد.

به گزارش مهر، برنامه های 12گانه حقوق شهروندی در دستگاه های اجرائی در محورهای امور ستادی، آموزش کارکنان، رسیدگی به تخلفات کارکنان، تبلیغات محیطی، تشویقات، خدمات، آموزش عمومی، ملاقات مردمی، راهنمایی مراجعان، روان‌سازی قوانین و مقررات، سازمان و کارکنان و بازرسی اجرا می‌شود.

 
 


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۵:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن