تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820071914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه یاد یاران در سنندج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان
نمایشگاه یاد یاران در سنندج افتتاح شد
سنندج - خبرگزاری مهر: نمایشگاه کتاب با عنوان یاد یاران به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در سنندج برپا شد.



به گزارش خبرنگار مهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش کردستان ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 40 ناشر برگزیده حضور دارند و آثار خود را به نمايش گذاشته اند.
 
حجت ‌الله نریمانی با اشاره به اين مطلب که در نمایشگاه یاد یاران چهار هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار دارد، افزود: کتاب ها با موضوعات تربیتی، فرهنگی، هنری و آموزشی تا 15 اسفند در دو نوبت صبح وبعداظهر پذایرای علاقمندان به حوزه کتاب است.
 
وی با اشاره به اهداف برپايي اين نمايشگاه به همت آموزش و پرورش كردستان بیان کرد: ارتقای سرانه کتاب و مطالعه در سطح مدارس استان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: خریداران و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می‌ توانند با تخفیف 20 درصدی کتاب‌ ها را خریداری کنند.
 
نریمانی ادامه داد: توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه نسل جوان اولویت کاری اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان است و انتظار می رود با برپایی نمایشگاه های این چنینی و برنامه ریزی مناسب در تحقق این اهداف گام های اساسی را برداریم.
 
وی اظهار داشت: دیدار دست‌ اندرکاران امور تربیتی و پرورشی شهرستان‌ ها با ائمه جمعه، اجرای ویژه برنامه تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان، شرکت مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی در نماز جمعه‌، برنامه ‌ریزی و هماهنگی برای سخنرانی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه در خصوص گرامیداشت هفته تربیت اسلامی از جمله برنامه ‌های این هفته است.
 
نمایشگاه کتاب با همکاری انتشارات محراب قلم و آموزش و پرورش کردستان در سنندج برپا شده است.
 



۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن