تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802715597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اماکن تاریخی فرهنگی فارس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اماکن تاریخی فرهنگی فارس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است شیراز- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل برای پذیرایی مناسب و مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است .


به گزارش ایرنا مصیب امیری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و مناسب و افزایش رضایتمندی گردشگران نوروز، از اهداف ستاد تسهیلات سفرهای نورزوی استان است که در این زمینه اماکن تاریخی و فرهنگی فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خودر را از حیث آماده کرده است.
وی افزود: در این زمینه آماده سازی و بهسازی، ساماندهی فضای سبز و باغچه ها، تعمیرات و مرمت های اضطراری، رنگ آمیزی مبلمان های محیطی و رفع نواقص تأسیسات مکانیکی و برقی اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در حال اجرا می باشد.
امیری اظهارداشت: طرح نظرسنجی از گردشگران نوروزی، چاپ اقلام اطلاع رسانی و تبلیغاتی، کتابچه راهنما، استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی فرهنگی سطح استان از جمله مجموعه تخت جمشید، حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخان و حمام وکیل در ایام نوروز انجام می شود.
وی اضافه کرد: به منظور ایجاد امکانات رفاهی مطلوب برای گردشگران نوروزی، تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات و مؤسسات گردشگری اعم از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، هتل ها، مهمانپذیرها، مجتمع های بین راهی، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه های سنتی نیز با جدیت اجرا می شود.
امیری ادامه داد: همچنین تلفن های گویای 2928 برای رسیدگی به شکایات و ارائه اطلاعات گردشگری مورد نیاز گردشگران و تلفن گویای فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی به شماره 1801 به منظور دریافت اطلاعات مردمی در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی در این ایام فعال می باشد.
وی عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزش تکمیلی ویژه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، دوره های آموزش راهنمایان جمعیت هلال احمر، برنامه های فرهنگی متناسب با دهه فاطمیه(س)، جشنواره سفره های هفت سین و تخم مرغ های رنگی، نشست تخصصی در مورد آیین ها و مراسم و تاریخچه نوروز از برنامه های پیش بینی شده و قابل اجرا در ایام نوروز است.
امیری با اشاره به جذابیت و جایگاه صنایع دستی استان فارس در کشور افزود: برگزاری 22 نمایشگاه صنایع دستی در سطح شیراز و شهرستان های استان از دیگر جذابیت ها برای ایجاد رضایت بیشتر میهمانان نوروزی است که این فرصتی مغتنم برای معرفی و حمایت صنایع دستی استان می باشد.ک/2
7382/667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن