تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمارش معکوس گام هاي بهاري در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۶ب.ظ)
در نشست مسئولين شهري در استقبال از نوروز؛ شمارش معکوس گام هاي بهاري در کرمانشاه از قديم الايام فرا رسيدن ماه اسفند براي ايرانيان نويد بخش پاکيزگي، خانه تکاني و آماده شدن براي رسيدن فصل بهار و نوروز بوده است و اين روزها بازار نشست ها و جلسات مديريت شهري کرمانشاه و مناطق آن گرم است و همگي با تمام امکانات و برنامه ها خود را براي نظافت، زيبايي و آراستن کرمانشاه در استقبال از نوروز و مهمانان نوروزي آماده مي کنند.
پيمان قرباني، شهردار کرمانشاه در اين رابطه مي گويد : کليه همکاري ها و برنامه ريزي هاي لازم طي نشست هاي متوالي با شهرداران مناطق و سازمان هاي اتوبوسراني، تاکسيراني، فضاي سبز، امور پاک ها و آرامستان ها و ... در برگزاري و اجراي برنامه هاي ويژه ايام نوروز و سال نو مهيا شده تا بتوانيم آنچه در شان مردم کرمانشاه است به استقبال سال جديد رفته و از طرفي ميزبان خوبي براي مسافران نوروزي که از ديگر شهرهاي کشور به کرمانشاه مي آيند، باشيم.
نظافت شهري در اولويت برنامه هاي شهرداري
شهردار کرمانشاه ضمن تاکيد بر ايجاد فضايي پاکيزه و در خور شان و نام کرمانشاهي در مناطق مختلف شهري، مي افزايد : آنچه عملا و ابتداي نيمه دوم اسفندماه مي بايست بصورت اجرايي در تمام سطح شهر و در مناطق مختلف اجرايي گردد، در وهله اول نظافت شهري است که با توجه به سرماي هوا در ماه هاي گذشته و نکم ريزي و شن ريزي معابر براي جلوگيري از يخ زدگي خيابان ها و پياده رو ها انجام گرفته مي بايست جمع آوري و تميز گردد، بازپيرايي و رنگ آميزي جداول و معابر مناطق مختلف بخصوص خيابان هاي پرتردد و توريستي شهر مي بايست در اسرع وقت و تا قبل از شروع مسافرتهاي نوروزي و ايام تعطيل اجرايي شده و در همين راستا در بخش نظافت شهري باآموزش عمومي نيز بصورت نمادين طي سه روز 26، 27 و 28 اسفندماه با کمک مردم و سازمان هاي خدماتي شهرداري نسبت به جمع آوري و پاکيزه کردن شهر اقدام خواهد شد.
توزيع کيسه هاي زباله به درب منازل، جمع آوري نخاله هاي ساختماني از سطح کوچه و محله ها، پاکيزه سازي مساجد و اماکن عمومي و ... از ديگر برنامه هايي بود که توسط شهردار کرمانشاه با مسئولين شهري مناطق ابلاغ و بر لزوم اجرايي سريع و در اسرع وقت آن تاکيد شد.
چهارشنبه سوري و آمادگي کامل پرسنل شهري در آن
پيمان قرباني با بيان اين مطلب که چهارشنبه آخر سال اگر چه در نقش ماهيتي آن شادي آور و نشاط انگيز است اما بايد با آموزش و نظارت دقيق مراقب سودجويان و قانون شکنان در اين شب باشيم، مي افزايد :شهرداري کرمانشاه طي برنامه اي هماهنگ و از پيش تعيين شده و با همکاري نيروي انتظامي، اورژانس و آتش نشاني، اورژانس در چهارشنبه آخر سال در ايجاد فضايي امن و شاد براي همشهريان کرمانشاه اقدام کرده است و برهمين اساس با برنامه ريزي راهبردي و فرهنگي در جهت آموزش و اطلاع رساني کوکان و نوجوانان در مدارس نسبت به آشنايي با خطرات موجود در شب چهارشنبه سوري اقدام خواهد شد .
وي همچنين بر نظارت و مراقبت دقيق از اماکن عمومي شهري در اين شب تاکيد کرده و از همشهريان کرمانشاه خواست که نسبت به حفظ و نگهداري اموال عمومي که بخشي از دارايي هاي خود آنان است کوشا و حساس باشند.
روز درختکاري و برنامه هاي ويژه اين ايام
شهردار کرمانشاه در خصوص برنامه هاي ويژه روز درختکاري در اين شهر گفت : برنامه ويژه روز درختکاري که از هفته هاي گذشته با هرس خيابان هاي شهر شروع شده و در ادامه طي برنامه هاي ويژه اي که با همکاري سازمان منابع طبيعي استان انجام خواهد پذيرفت در مناطق مختلف شهر در ايستگاه هايي تعريف شده نسبت به کاشت نهال رايگان اقدام خواهد شد و در ادامه کاشت درختان و گل هاي تزييني در منطقه 4 و اراضي سراب قنبر مضاف بر موارد مذکور انجام مي گردد.
وي مي افزايد : سه مدخل ورودي شهر و همچنين طاقبستان و مناطق گردشگري در شهر نيز با گياهان و گل هاي تزييني و در عين حال بادوام آراسته خواهند شد.
تمامي وسايل حمل و نقل شهري آماده ي پذيرايي از مسافران نوروزي و شهروندان کرمانشاهي
پيمان قرباني از گلباران شهر در فرودگاه کرمانشاه و توزيع شيريني همزمان در روز تحويل سال نو خبر داد و گفت : ترمينال هاي مسافربري آمادگي لازم را براي تردد آسان و حداکثري مسافران نوروزي در روزهاي پاياني سال جاري و ابتدايي سال آينده را خواهند داشت، سازمان اتوبوسراني و تاکسيراني شهر کرمانشاه نيز علاوه بر مضاعف کردن نيروهاي خود در روزهاي پاياني سال در دو جمعه غريبان و آخرسال نسبت به تردد رايگان شهروندان اقدام کرده و ايام نوروز نيز طي همکاري که با سازمان ميراث فرهنگي استان صورت مي پذيرد، بصورت رايگان نسبت به کرمانشاه گردي توريست هاي نوروزي بصورت رايگان اقدام خواهند کرد.
به گفته شهردار کرمانشاه همزمان با دو جمعه آخر سال و حمل و نقل راحت شهروندان، امسال تاکسيراني نسبت به تردد در خود محوطه آرامستان کرمانشاه و همچنين آرامستان شهداي گمنام در طاقبستان اقدام خواهند کرد.
تهيه کانکس هاي مجهز در جهت رفاه حال مسافران نوروزي
قرباني در اين رابطه مي گويد : علاوه بر چادرهاي ويژه مسافران نوروزي، شهرداري کرمانشاه امسال براي اولين بار نسبت به تهيه کانکس هاي مجهز به آشپزخانه ، آب و برق براي گردشگران اقدام کرده که اين اقدام با توجه به وضعيت جوي استان در مناطق مختلف شهري برنامه ريزي شده و مسافران نوروزي در کمال آرامش از اين استان ديدن مي نمايند، افتتاح آبشار سوم پارک کوهستان، تجهيز و راه اندازي نور و روشنايي در مناطق گردشگري شهرايجاد و اضافه نمودن مبلمان و علمان هاي جديد شهري، نصب زيباترين هفت سين ها در مناطق مختلف و بويژه پرتردد شهري، لکه گيري و آسفالت مناسب براي تردد راحت مسافران، راه اندازي تعداد بيشتر کانکس هاي مجهز به سرويس هاي بهداشتي، برگزاري جشن ها، مسابقات و برنامه هاي متنوع ويژه مسافران نوروزي و همچنين همشهريان کرمانشاهي از ديگر اقدامات برنامه ريزي شده در ايام نوروز مي باشد.
شهردار کرمانشاه در پايان از افتتاح دومين باغ گل هاي کشور در کرمانشاه و همزمان با ايام نوروز خبر داد و گفت : کليه پرسنل شهرداري در هر منطقه و حيطه فعاليتي تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا بتواند آنچه در خور شان و جايگاه رفيع کرمانشاهي در سطح کشور است را ارائه داده و در اين مسير علاوه بر مسئولين شهري خواستاري همکاري و همياري شهروندان فهيم نيز مي باشد.
شيما فتحي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن