تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802425929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جنوب لبنان» سالگرد شهادت رییس هیات ایرانی ستاد بازسازی لبنان را گرامی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با پیام سفیر ایران در لبنان «جنوب لبنان» سالگرد شهادت رییس هیات ایرانی ستاد بازسازی لبنان را گرامی داشت بیروت – ایرنا – مردم مقاوم «جنوب لبنان» نخستین سالگرد شهادت « حسام خوشنویس» رییس هیات ایرانی ستاد بازسازی لبنان وهمچنین سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


به گزارش ایرنا، به همین مناسبت مراسمی با شکوه در تالار بزرگ « امام خمینی» شهر مارون الراس و به ابتکار اتحادیه شهرداری های بنت جبیل و جبل عامل برگزار شد.
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهید خوشنویس و حمایت های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از لبنان ، تاکید کرد: وظیفه ملی دولت جدید لبنان این است که از همه عناصر و عوامل قدرت بویژه معادله ارتش، ملت و مقاومت برای حمایت از لبنان کمک بگیرد.
شیخ « نبیل قاووق» اظهارداشت: مردم لبنان حتی احتمال نمی دهند که دولت جدید کشورشان از روی قصد و یا غیرعمد سیگنال هایی بدهد که حامیان مقاومت را ناخرسند و خیال اسراییل را راحت می کند.
وی با بیان اینکه « نه تنها ملت مقاوم لبنان بلکه دشمنان بویژه اسراییل منتظر بیانیه وزارتی دولت « تمام سلام» هستند» ، تاکید کرد که انتظارنمی رود این بیانیه عناصر قدرت لبنان بویژه معادله ارتش ، ملت و مقاومت را نادیده بگیرد.
قرار است کمیته هفت نفری از وزیران دولت تمام سلام فردا(دوشنبه) بیانیه وزارتی را تدوین و ارائه کنند.
هر دولتی در لبنان در شروع کار خود بیانیه ای را منتشر می کند که در آن سیاست ها ، رویکردها و برنامه هایش درج شده است.
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: چه کسی ازلبنان در مقابل تجاوزهای احتمالی و اقدامات تحریک آمیز اسراییل حمایت می کند؟، آیا راهبردهای گروه 14 مارس و یا معادلات مقاومت از عهده این مهم بر می آیند؟
شیخ نبیل قاووق براهمیت قدرت و عدم عقب نشینی در موضع دولت جدید لبنان در مقابله با خطر اسراییل و اندیشه تکفیری که امنیت و ثبات همه لبنان را تهدید می کند، تاکید و خاطرنشان کرد که « حزب الله در دولت گذشته و جدید یک حزب مقاومت است و تصمیم ، گزینه و اراده آن حمایت از مقاومت می باشد وهرگز تغییر نمی کند.
وی خاطرنشان کرد که مقاومت به تکمیل طرح آزادسازی همه سرزمین اشغال شده لبنان از جمله کشتزارهای شبعا و بلندی های کفرشوبا پایبند است و بر تقویت قدرت نظامی خود برای مقابله با هرگونه تجاوز و حمله احتمالی دشمن اسراییلی مصمم است.
براساس این گزارش، «غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در پیامی به این مراسم تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تلاش های دولت دکتر«حسن روحانی» همچنان حمایت کامل خود را از لبنان و ملت عزیز و مقاومت قهرمان آن ادامه می دهد.
در این پیام که « محمد حسن جاوید» دبیراول سفارت ایران در بیروت آن را قرائت کرد، آمده است:ملت های مسلمان و عرب، دشمنی بجز رژیم صهیونیستی ندارند که با تمام توان خود و با توطئه و فریبکاری برای تضعیف محور مقاومت از طریق جنگ در سوریه و انفجارهای تروریستی در لبنان تلاش می کند.
رکن آبادی با بیان اینکه انفجارهای تروریستی فقط در خدمت منافع رژیم صهیونیستی است ، تاکید کرد : امت های مسلمان وعرب با وحدت نیروها و یکپارچه کردن قدرت خود و آگاهی از دسیسه های منطقه ای و بین المللی علیه جبهه مقاومت به پیروزی های بزرگ دست خواهند یافت.
وی با قدردانی از برگزاری مراسم تجلیل از شهید خوشنویس و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ، گفت که تلاش های خستگی ناپذیر شهید خوشنویس برای بازسازی لبنان ترجمان عشق و محبت ملت ایران به مردم و مقاومت لبنان است.
« حسن شاطری» معروف به مهندس حسام خوشنویس، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس هیات ایرانی ستاد بازسازی لبنان بود که کار خود را بعداز پایان جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه این کشور شروع کرد.
از جمله اقدامات شهید خوشنویس که در سوریه به شهادت رسید، می توان به بازسازی کلیساها و مساجد جنوب لبنان ، بازسازی و مرمت راه ها و پل ها و همچنین ساخت مسجد قدس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اشاره کرد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن