تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای خون اقدامی نوعدوستانه و خداپسندانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه دراستان البرز: اهدای خون اقدامی نوعدوستانه و خداپسندانه است کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز وامام جمعه کرج، اهدای خون به بیماران را اقدامی نوعدوستانه و خداپسندانه توصیف کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد مهدی حسینی همدانیˈ روز یکشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل انتقال خون استان البرز دردفتر امام جمعه کرج افزود:
اهدای خون نیز به لحاظ معنوی و انسانی دارای اهمیت فراوانی است ، زیرا اهدا کنندگان خون در واقع به دیگران حیاتی دوباره می بخشند.
وی ادامه داد: این اقدام نیز موجب تقویت روحیه نوعدوستی دربین انسانها می شودضمن آنکه در جامعه اسلامی ارتباط معنوی را بین مردم تقویت می کند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه سازمان انتقال خون تنها وظیفه جمع آوری ، نگهداری و فرآوری خون های اهدایی را برعهده دارد، گفت: این سازمان درواقع پل ارتباطی بین بیماران یا حادثه دیدگان و اهدا کنندگان خون است.
حسینی همدانی بیان کرد: امروز اهدای خون علاوه بر نجات جان افراد بیمار و حادثه دیده در انجام طرحهای علمی و تحقیقاتی موثر است ، ضمن آنکه به سلامت جسمی و روحی اهداکنندگان کمک می کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بر بسترسازی برای حضور بیش از پیش مردم درزمینه اهدای خون به بیماران نیازمند و افراد حادثه دیده تاکید کرد.
وی استفاده از تریبون نماز جمعه در مناطق مختلف استان و کشور برای ترویج اهدای خون به بیماران و نیازمندان را ضروری دانست.
امام جمعه کرج دربخش دیگری از سخنانش به همکاری بیشتر تشکلهای مردم نهاد دراجرای طرحهای توسعه ای بهداشت و درمان و سلامت مردم تاکید کرد.
دراین نشست سید حسن حسینی مدیرکل انتقال خون استان البرزضمن ارایه گزارشی از وضعیت از اهدای خون دراین استان ، مشکلات این بخش را بیان کرد.ک/2
2818/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن