تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803368129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاق عجیب در آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اتفاق عجیب در آذربایجان شرقی
در پی شایعه‌ی زنده شدن متوفی پس از یک‌ساعت، مردم حاضر در محل به تکنیسین‌های اعزامی اورژانس به محل، تعرض کرده و یکی از تکنیسین‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند.  ایسنا: در پی شایعه‌ی زنده شدن متوفی پس از یک‌ساعت، مردم حاضر در محل به تکنیسین‌های اعزامی اورژانس به محل، تعرض کرده و یکی از تکنیسین‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند.


«حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه گفت: در پی تماسی یکی از شهروندان در ساعت 10:10 صبح پنج شنبه و گزارش حادثه‌ای که در آن براثر سهل‌انگاری راننده حین تعمیر و رد شدن جک خودرو و گرفتاری راننده زیر خوردو فردی مصدوم شد بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه به خیابان عباسی جنب پارک چشم‌انداز اعزام شدند.


وی گفت: به تشخیص تکنیسین‌های اعزامی این راننده بعلت وزنه‌ی سنگینی که بر سینه‌ی وی وارد شده بود، در دم جان باخته بود و تکنیسین‌ها مرگ وی را تأئید کردند.


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس جنازه را برای طی کردن مراحل قانونی به عوامل آتش‌نشانی حاضر در محل تحویل داده و به پایگاه بازگشته بودند.


حسین‌قلی‌زاده با بیان اینکه در ساعت 11 نیز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه‌ی مشابه در آن نقطه از شهر، به اپراتوری 115 استان و گزارش اینکه فرد متوفی دوباره زنده شده است، با وجود توجیه‌های فراوان مبنی بر اینکه این مأموریت 50 دقیقه قبل انجام و مرگ راننده نیز تأئید شده است، برای بررسی دوباره صحنه و موضوع، تکنیسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متأسفانه برخی مردم حاضر در محل به زعم اینکه عوامل اورژانس با تأخیر به محل رسیده‌اند، نسبت به تخریب آمبولانس و ضرب و شتم تکنیسین‌های اورژانس اقدام کردند که یکی از تکنیسین‌ها به شدت زخمی شده است.


وی استرس و سختی کار در میان همکاران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی را از عوامل مهم در کمبود نیروی انسانی در اورژانس 115 استان برشمرد و افزود: همکاران مرکز بصورت شبانه‌روزی کشیک هستند و اغلب در محیط‌های نامتعارف و خارج از حیطه‌ی اداری و در جاده‌ها کار می‌کنند.


وی سختی کار تکنیسین‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی را در مقایسه با دیگر رشته‌ها قابل قیاس ندانسته و یادآور شد: اغلب همکاران بدور از محل سکونت و خانواده‌های خود هستند، و با توجه به این توصیفات متقاضی برای این رشته کم است و فارغ‌التحصیلان در بازار کار، بیشتر ترجیح می‌دهند در بیمارستان‌ها کار کنند.




1392/12/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن