تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردان ایرانی 5 برابر زنان مریض می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مردان ایرانی 5 برابر زنان مریض می شوند
او با اشاره به اینکه امید به زندگی در مردان ایرانی 3 تا 5 سال کمتر از زنان است گفت : همچنین آمارها نشان می دهد که سرطان های پوست ، معده ، مثانه، پروستات، و کولون در مردان ایرانی بیشتر از زنان است .
مردان ایرانی 5 برابر بیشتر از زنان در معرض سوانح ،حوادث و ابتلاء به بیماریهای شایع قرار دارند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از واحد مرکز ی خبر، عضو انجمن اورولوژی ایران امروز در دومین همایش روز ملی سلامت مردان که با حضور 200 نفر از استادان و دانشجویان علوم پزشکی استان در تالار شهید چمران مشهد برگزار شد گفت : 37 درصد از مردان ایرانی اضافه وزن دارند که 11 درصد از این افراد به چاقی مفرط مبتلا هستند .

دارابی افزود : اعتیاد در مردان 10 برابر و سقوط از بلندی 3 برابر بیشتر از زنان در کشور است .

او با اشاره به اینکه امید به زندگی در مردان ایرانی 3 تا 5 سال کمتر از زنان است گفت : همچنین آمارها نشان می دهد که سرطان های پوست ، معده ، مثانه، پروستات، و کولون در مردان ایرانی بیشتر از زنان است .

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم افزود : بیماریهای قلبی - عروقی از مهمترین بیماریهای شایع در بین مردان خراسان رضویست که سلامت مردان در این استان را به خطر انداخته است .

بهرامی گفت : همچنین شایع ترین علل حوادث در مردان این استان درسالهای 90 تا 91 ضربه بوده است .

او گفت : مهمترین سرطان شایع در بین مردان در استان خراسان رضوی نیز سرطان پوست است .

محمود فرزین دبیر اجرایی همایش یک روزه روز ملی سلامت مردان نیز افزود : نقش هماهنگی های بین بخشی و تامین اجتماعی در توسعه سلامت مردان و مشخص کردن وضعیت سلامت مردان در استان خراسان رضوی در مقایسه با کشور از مهمترین اهداف این همایش است .




1392/12/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن