تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد نخستين مرکز علوم و فنون رباتيک پايتخت در شهرري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۷ب.ظ)
ايجاد نخستين مرکز علوم و فنون رباتيک پايتخت در شهرري به پيشنهاد شهردار منطقه 20 و تاييد معاون شهردار تهران، نخستين مرکز علوم و فنون رباتيک شهر تهران در جنوبي ترين منطقه پايتخت به زودي راه اندازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد هادي ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در مراسم اختتاميه دومين مسابقات رباتيک محله هاي 374 گانه شهر تهران که به ميزباني منطقه 20 برگزار شد پيشنهاد شهردار اين منطقه مبني بر ايجاد نخستين مرکز علوم و فنون رباتيک شهر تهران در شهرري را تاييد کرد و گفت: با توجه به تجربه دوسالهمنطقه 20، به عنوان ميزبان مسابقات نهايي 374 محله شهر تهران و پتانسيل هاي علمي و اجرايي موجود، اين منطقه جنوبي شايسته خدمات رساني و ترويج علم و فناوري صنعت رباتيک را نه تنها به شهروندان اين منطقه بلکه به همه مردم شهر تهران دارد.
ايازي ادامه داد: از سوي شهرداري منطقه 20 سوله اي به وسعت يک هزار مترمربع براي ايجاد مرکز علوم و فنون رباتيک در شهرري پيش بيني شده است که پس از تجهيز فني و امکانات ارتباطي راه اندازي خواهد شد.

*ايجاد مراکز علوم و فنون در مناطق 22 گانه
معاون شهردار تهران با اشاره به اينکه جشنواره شکوفا نمونه اي از فعاليت هاي مديريت شهري در زمينه توسعه علم است تصريح کرد: گام بعدي که فراتر از جشنواره شکوفا است، ايجاد مراکز علوم و فنون در مناطق 22 گانه است که دامنه فعاليت آن در تمامي ابعاد از جمله رياضيات، نجوم و...گسترده مي شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، ايازي به پيشرفت کمي و کيفي جشنواره علمي شکوفا اشاره کرد و اظهار داشت: استمرار اين جشنواره علمي در قالب کانون هاي هفت گانه رباتيک، بازي هاي رايانه اي، برنامه نويسي موبايل، وبلاگ نويسي، رسانه ديجيتال، طراحان گرافيکي و توسعه مهارت هاي رايانه اي براي دومين سال پياپي، نشان دهنده اين است که توسعه و ترويج علم و فن آوري، مطابق با منويات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالي) از سوي مديريت شهري تهران جدي گرفته شده است.
وي در ادامه گفت: طرح هاي ياد شده در جهت توسعه زيرساخت هاي علمي در سطح محله هاي شهر تهران است تا بستر رشد و تعالي براي تمامي شهروندان به خوبي فراهم شود.

*تقدير معاون استاندار تهران از مديريت شهري
هدايت الله جمالي پور معاون استاندار تهران و فرماندار ويژه شهرستان ري از ديگر مهمانان اين مراسم اختتاميه بود که در حاشيه اين مراسم بر لزوم پيشرفت علمي جوانان براي اثرگذاري بيشتر در دنيا تاکيدکرد و گفت: رويکرد شهردار تهران براي هدايت و برنامه ريزي چنين فعاليت هايي که باعث نهادينه شدن علم و فناوري در جامعه مي شود قابل تقدير است.
جمالي پور تسري فعاليت هاي علمي شهرداري تهران به کل کشور را مثبت ارزيابي کرد و افزود: ابزار توليد علم و مسلح شدن به فناوري هاي روز، ضمانتي براي کشور در برابر توطئه هاي بيگانگان است.
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، مديرکل برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران، معاون فناوري اطلاعات معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران،رئيس کميته ملي روبوکاپ کشور، فرماندار ويژه شهرستان ري، شهردار منطقه 20، قائم مقام شهردار منطقه، جانشين معاون اجتماعي و فرهنگي و مديران ارشد شهرداري منطقه 20 از حاضرين در مراسم اختتاميه دومين دوره مسابقات رباتيک محله هاي شهر تهران بودند که با معرفي نفرات اول تا سوم هر ليگ با اهداي لوح و هداياي نقدي برگزيدگان نهايي اين جشنواره علمي را تقدير کردند.

*برگزيدگان دومين دوره مسابقات رباتيک محله هاي شهر تهران
بر اساس اين گزارش تيم هاي ارسالي مناطق 17، 15 و يک به ترتيب رتبه اول تا سوم ليگ شکارچي نور، مناطق يک، 17 و17 رتبه اول تا سوم ليگ رالي، مناطق 14 و 14 رتبه هاي اول و دوم ليگ جاده صاف کن، مناطق يک، 14 و 20 رتبه هاي اول تا سوم ليگ مبارز، مناطق يک ، يک و 14 رتبه هاي اول تا سوم فوتباليست کنترلي و در ليگ حل ترافيک شهري منطقه يک هر سه رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داد و ليگ دهم ليگ نمايشگاهي بود که دستاوردهاي مناطق 22 گانه با محوريت رفع نيازهاي مديريت شهري ارائه شد و به ترتيب مناطق 20 و 4 رتبه هاي دوم و سوم را دريافت کردند.
اين مراسم در فرهنگسراي ولاء منطقه 20 برگزار شد که معاونان و مديران ارشد شهري شهرداري هاي مناطق 22 گانه، مديران آي تي سراهاي 374 محله شهر تهران و اعضاء تيم هاي برگزيده و شرکت کننده از ديگر اعضاء آن بودند.







»
تصاویر مرتبط
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن