تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804248882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم دارویی ایران خلاف انسانیت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم آیت الله حسینی بوشهری:
تحریم دارویی ایران خلاف انسانیت است
قم - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: در سالهای گذشته تحریم دارویی علیه ایران صورت گرفته است و عده بسیاری از بیمارانی که برای ادامه نیازمند داروی حیات بوده‏ اند، از آن محروم شده‌اند، این گونه کارها با رفتار انسانی و الهی منافات دارد.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از فرهیختگان مسیحی کشورهای آمریکا، کانادا و بوسنی، با اشاره به دیدگاه اسلام درباره انسان دوستی و کمک به هم نوع، اظهار داشت: داشتن روحیه نوع دوستی مورد توجه همه پیامبران الهی بوده است که در کلام ائمه معصومین(ع) نیز به آن اشاره شده است. وی با اشاره به فعالیت های گروه مسیحیان منونایت در 60 کشور جهان، در زمینه جلوگیری از بروز جنگ و ترویج صلح‏طلبی، تصریح کرد: آرمان ضد جنگ بودن و صلح طلبی از نعمت هایی است که خداوند به هر کسی ارزانی نمی دارد و باید قبل از پرداختن به آسیب دیدگان جنگ و ناملایمات آن، به پیشگیری از جنگ پرداخته شود. عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری، در ادامه فقر، نیاز و مشکلات را محصول تبعیض و بی عدالتی دانسته و گفت: اگر همت مدافعان حقیقی حقوق بشر در این زمینه متمرکز شود، مشکلات هموار می گردد. وی، ایجاد آرامش در  دنیا را نیازمند همکاری پیروان ادیان دانسته و ابراز داشت: متأسفانه ابرقدرت ها نمی گذارند که اتحادی بین مسلمانان شکل بگیرد و همیشه در صدد تفرقه انگیزی در جهان اسلام هستند، چه رسد به وحدت بین ادیان. جنگ در سوریه، حاصل ایجاد تفرقه توسط ابرقدرت‌ها است آیت الله حسینی بوشهری جنگ در سوریه را حاصل عوامل بیرونی خواند و یادآور شد: جنگ مسلمان با مسلمان در سوریه، حاصل ایجاد تفرقه بین مسلمانان توسط ابرقدرت‌ها است. وی با اشاره به جنگ و درگیری در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و مسلمان کشی در آفریقای مرکزی، تأکید کرد: دنیای استکبار هزینه های زیادی را برای ایجاد نزاع و درگیری در کشورهای منطقه و مسلمان نشین صرف می کند. معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه، ایجاد موج تبلیغاتی و رسانه ‏ای علیه جنایات بشری را از وظائف مدافعان واقعی حقوق بشر و صلح طلبان ذکر کرد و خطاب به اعضای گروه منونایت گفت: انتشار مقاله و کتاب در تمام دنیا، می تواند موج آگاهی را در جامعه بشری بر علیه جنگ طلبان ایجاد کند و این کار از شما ساخته است، چرا که اگر کسی به غیر شما بخواهد این کار را انجام دهد بر او برچسب تروریست می چسبانند. وی، صلح طلبی و فعالیت ضد جنگ را از اصول دینی معرفی کرد و افزود: در روایتی از امام علی(ع) نقل شده که امام(ع) به گروهی که به قبیله‏ ای حمله کرده بودند، فرمود که "اموال آنها را بازگردانید و حتی ظرف آب سگ آن ها را نیز از قلم نیندازید" و این مسئله نشان دهنده توجه اسلام به حقوق انسان ها و حتی حیوانات است. مدیر حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به تحریم دارویی علیه ایران، خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته تحریم دارو علیه ایران صورت گرفته است و عده بسیاری از بیماران که نیازمند دارو برای ادامه حیات بوده‏ اند، از آن محروم شده‌اند، این گونه کارها با رفتار انسانی و الهی منافات دارد. آیت الله حسینی بوشهری در پایان به دوگانگی ایجاد شده در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز دنیا دچار دوگانگی شده است و از یک سو با عنوان مقابله با تروریسم، جنگ به راه می اندازند و از سویی دیگر برخی به خاطر دفاع از حقوق خود، سرکوب می شوند! به گزارش مرکز خبر حوزه، در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه و چند تن از فرهیختگان مسیحی عضو گروه منونایت به بیان نظرات خود پرداختند و بر ضرورت مقابله با جنگ و خونریزی در دنیا و به رسمیت شناختن حقوق ملت ها تاکید کردند.


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن