تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803607668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار جهاني با برندهاي برتر ملي تصاحب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۳۰ق.ظ)
نبايد کالاهاي صرفا وارداتي در سبد کالا قرار گيرد بازار جهاني با برندهاي برتر ملي تصاحب مي شود چنانچه بتوانيم توجه مسئولان را به اهميت برندسازي در اقتصاد و توليدات ملي جلب کنيم مطمئنا با بدست آوردن بازار بزرگ جهاني زمينه صادرات هر چه بيشتر کالاهاي ايراني را فراهم مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، اميد احمدي دبير همايش تخصصي بين‌المللي برند برتر کيفيت برتر، با بيان اين مطلب گفت: با توجه به آنکه مشکلات و اثرات ناشي از تحريم‌ها بر اقتصاد ملي کم نبود اما با حمايت دولت، فعالان بخش خصوصي و کارآفرينان، توليد ملي را سر پا نگه داشته‌ايم و با قوت در مسير تعالي و پيشرفت قدم برمي‌داريم.
وي تصريح کرد: يکي از اهداف مهم برپايي اين همايش معرفي دقيق و به‌ روز محصولات سلامت‌ محور، آشنايي مردم در خصوص برندهاي برتر محصولات غذايي، آشاميدني، بهداشتي و آرايشي مي‌باشد.
احمدي با اشاره به اينکه يکي ديگر از اهداف سومين همايش تخصصي برند برتر فراهم آوردن فضاي گفت وگو بين دولت و مسئولان بخش خصوصي، اظهار داشت: چنانچه بتوانيم توجه مسئولان را به اهميت برندسازي در اقتصاد و توليدات ملي جلب کنيم مطمئنا با بدست آوردن بازار بزرگ جهاني زمينه صادرات هر چه بيشتر کالاهاي ايراني را فراهم مي‌کنيم.
به گفته وي، در دنياي امروز و با گسترش اطلاع‌رساني، هر حرکت و تصميم‌گيري واحدهاي توليد کننده توسط برند آن واحد مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و موفقيت‌ها و شکست‌هايش نيز با برند آن نمايان مي‌شود.
دبير سومين همايش تخصصي برند برتر- کيفيت برتر، با تاکيد براينکه امروزه برند، سرمايه بسياري از کسب و کارها محسوب مي‌شود، اذعان داشت: ارزش و اعتبار برند يک شرکت چندين برابر ارزش دارايي‌هاي مشهود و قابل رؤيت آن است. به عبارت ديگر برند، حرکت ذهني و روحي است که بايد در ذهن مصرف کنندگان، خريداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گيرد. برندها داراي ماهيت اجتماعي هستند و آن برندي موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکيت داشته باشند و آن را از آنِ خود بدانند و براي آن برند از همه نظر تلاش كنند.
وي با اشاره به اعمال تعرفه کمتر بر واردات کالاهاي با کيفيت، تصريح کرد: چنانچه از طريق سياست‌هايي نظير تعيين تعرفه پايين از واردکننده کالاهاي مرغوب حمايت نکنيم؛ متأسفانه محصولات بي‌کيفيت بيشتر از محصولات مرغوب به کشور خواهد شد.
احمدي در خصوص قرار ندادن اقلامي نظير ماکاراني و چاي ايراني در سبد کالا نيز گفت:‌ چرا بايد با وجود وابستگي 90 درصدي کشور به واردات روغن، اين کالا در سبد خانوار قرار گيرد.
وي با اشاره به عدم حضور مسولان ارشد دولتي دراين همايش به رغم قولي که داده بودند، با صراحت گفت: مسئولاني که در دو همايش گذشته تريبوني داشتند براي پيشرفت و به دست آوردن جايگاهي مناسب، اکنون در همايش سوم پشت ما را خالي کردند!
دبير همايش فوق همچنين با اشاره به عدم حضور مسئولان سازمان غذا و دارو، ابراز گله کرد و گفت: اين مسولان به راحتي با اعضاي انجمن واردکنندگان مواد غذايي و آشاميدني جلسه مي گذارند و اين بدين معناست که براي فعالان سازمان غذا و دارو واردکنندگان بر توليد ارجحيت دارند که دراين همايش حضورشان را نداريم!
احمدي همچنين در پيشنهادي تشکيل انجمن واحدهاي نمونه و داراي نشان سيب سلامت غذا و دارو را براي متحد کردن واحد هاي فعال و نمونه اعلام کرد.
در ادامه اين مراسم، همايون هاشمي رئيس سازمان بهزيستي کشور، با ابراز خرسندي از برپايي همايش برند برتر- کيفيت برتر، گفت: هرکجا زمينه براي ايجاد يک زندگي بهتر و سلامت محور فراهم باشد سازمان بهزيستي با تمام قدرت سعي در بهتر کردن اين شرايط مي‌کند.
وي افزود: پيرو سياست حرکت به سمت يک زندگي سلامت محورتر سازمان بهزيستي کشور، اقدام به راه‌اندازي يک واحد مستقل به نام معاونت پيشگيري کرد که اين معاونت پس از راه‌اندازي صاحب بودجه مجزا از سازمان بهزيستي نيز شد.

حجم تجارت برند حلال فزون بر 2هزار ميليارد دلار است
نماينده انجمن جهاني حلال، نيز در اين همايش با اشاره به صنعت برند حلال در کشور، گفت: از برند حلال در سال‌هاي قبل از انقلاب غافل بوديم پس از آن متوجه شديم که برخي از توليدکنندگان در صادرات به دليل عدم داشتن برند حلال با مشکل مواجه هستند.
دکتر فخاري افزود: همين دليلي شد تا در سال 1386 با همکاري اتاق بازرگاني برند حلال در کشور راه‌اندازي شود و اکنون حدود 800 برند حلال در کشور موجود است.
وي با طرح پرسشي که " چرا برند حلال مهم است؟ " ادامه داد: عنوان "حلال" مزيتي براي برند در صادرات است، که بر روي توليد و وضعيت اقتصادي نيز مي‌تواند اثرگذار باشد. اکنون در دنيا 15 تا 25 درصد مردم مسلمان حاضر به پرداخت پول بيشتري براي خريد کالايي با برند حلال هستند درحالي که جمعيت مسلمان دنيا رو به رشد است.
به گفته فخاري، 1.8 ميليارد مسلمان در دنيا وجود دارد و اين جمعيت خواهان محصول با برند حلال هستند.
وي با اشاره به حجم دو هزار ميليارد دلاري تجارت محصول حلال در دنيا، خاطرنشان کرد: اکنون براي بازار حلال در دنيا رقابت ايجاد شده است و کشوري مانند ايران که داراي شرايط و مزيت براي توليد برند حلال است بايد از اين ويژگي و مزيت اقتصادي استفاده کند.
سومين همايش تخصصي برند برتر، کيفيت برتر در حوزه صنايع غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي، با حمايت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، سازمان غذا و دارو و سازمان بهزيستي و با حضور فعالان اقتصادي بخش خصوصي و نمايندگان مجلس و مديران دولتي در سالن همايش هاي کتابخانه ملي ايران برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن