تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن گلریزان کمک موثری برای درمان و امیدبخشی به بیماران سرطانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن گلریزان کمک موثری برای درمان و امیدبخشی به بیماران سرطانی است ارومیه - ایرنا - مدیر برنامه جشن گلریزان انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: اجرای مراسم فرهنگی گلریزان و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی افراد خیر و نیکوکار کمک موثری در درمان و امیدبخشی به بیماران مبتلا به سرطان دارد.


کوروش اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انجمن بیست سال است با برگزاری جشن های گلریزان در راستای کمک به بیماران سرطانی فعالیت دارد و تا کنون از کمک های خوب خیرین برخوردار شده است.
وی اظهار کرد: جشن گلریزان این انجمن هر سال به مدت 12 شب در ماه های بهمن و اسفند، طی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می شود و تمامی کمک های نقدی و غیرنقدی اعضا و مهمانان حاضر در این آیین ها جذب و برای کمک به بیماران در بخش های شیمی درمانی، پرتو درمانی و عمرانی برای ساخت مرکز درمانی 100 تختخوابی بیمارستان امید هزینه می شود.
اصلانی که استاد موسیقی کودک نیز می باشد ادامه داد: همکاری و مدیریت خوب گروه های هنری (نمایش، موسیقی و حرکات موزون)، گروه داوطلبان و اعضای افتخاری جوان انجمن در قالب راهنمایی مدعوین و انتظامات و افراد خیری که اقدام به فروش غذاها، شیرینی جات و لوازم دست ساز خود می کنند موجب شده شاهد برگزاری هر چه با شکوه این مراسم و جمع آوری کمک های مردمی به بهترین شکل ممکن باشیم.
اصلانی ادامه داد: مدت 16 سال است در این انجمن فعالیت دارم و تمامی دست اندرکاران این نهاد مردمی بدون هیچگونه چشم داشتی اقدام به برگزاری مراسم گلریزان و اخذ کمک های نقدی و غیرنقدی مدعوین و افراد خیر کرده و مطمئنا تمامی این افراد با تمام وجود به کار خود ایمان دارند و با عشق و علاقه خاصی اقدام به همکاری در این محفل معنوی می کنند.
وی ادامه داد: زمانی که با تلاش شبانه روزی می توانیم مراسم گلریزان را با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار کنیم رضایت درونی و آرامش روحی و روانی خاصی در دل تمامی تلاشگران این مجموعه ایجاد شده و تمامی این افراد را برای تلاشی بیشتر و روزافزون تشویق می کند.
اصلانی گفت: با اطمنیان و ایمان کامل می توان اذعان کرد که هر تک ریالی که در این مراسم جمع آوری می شود کاملا به بیماران سرطانی تحت پوشش این انجمن هزینه شده و در راستای رفع مشکلات مادی، معیشتی و درمانی این نیازمندان مصرف می شود.
7126/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن