تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور وزیر کشور:دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور تقویت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور وزیر کشور:دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور تقویت شده است تهران- ایرنا- مشاور در امور زنان و خانواده وزیر کشور گفت: با اهتمام وزیر کشور در ستاد این وزارتخانه، دفتر امور زنان و خانواده بطور جدی حفظ و نسبت به دوره قبلی تقویت هم شده است.


به گزارش شنبه شب ایرنا، ˈ فهیمه فرهمند پورˈ در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: توجه وزیر کشور به موضوع حوزه زنان و خانواده باعث شده است که پی گیری های خیلی جدی انجام شود و تشکیلات این حوزه بطور جدی حفظ شود.
وی تصریح کرد که قرا است زمینه ارتقای ساختار ها نیز فراهم شود و ادامه داد: بایستی دستگاه ها یک طرح جایگزینی را که به سمت ارتقای تشکیلات حوزه زنان جهت گیری شده باشد، پیشنهاد بدهند.
مشاور در امور زنان و خانواده وزیرکشور گفت: در شرایط فعلی و مدیریت جدید این حوزه زمینه ای فراهم شده تا دغدغه ها و رویکردهایمان را مورد تاکید قرار بدهیم و برای سال کاری 93 یک سال پر کار و پر نشاط و امید وار کننده را در این حوزه پیش رو داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما برای ساماندهی به مسایل زنان،کارشناسان حرفه ای برای این حوزه نیازمندیم.
فرهمند پور تصریح کرد که ما فرصت آزمون و خطا نداریم و افزود: کارشنا سان ما در همه جا حرفه ای نیستند و ظرفیت های قابل قبول و مکفی برای پرداختن به این حوزه نداریم.
مشاور وزیر کشور گفت: ما نیازمند بدنه کارشناسی و حرفه ای هستیم ، بنابراین یکی از کار ها و ماموریت هایی که برای خودمان در این حوزه قایل هستیم این است که در زمانی که پیش رو داریم تلاش کنیم بدنه انسانی این حوزه را بلحاظ بینشی و دانشی ارتقا دهیم.
وی گفت: توصیه ما به همکارانمان در استان های سی و یک گانه کشور، پرهیز از ورود مستقیم به حوزه اجرایی و تمرکز بیشتر در همان نقش ستادی خودشان به عنوان یک پارچه سازی و هماهنگ کنندگی است.
فرهمندپور افزود: نکته بسیار جدی ارتقای سطح کارآمدی و فعال سازی بیش از پیش کارگروه زنان و خانواده در استانها است که به طور جدی از همکارانمان در استانداری ها می خواهیم تا پی گیر آن باشند.
مشاور در امور زنان و خانواده وزیر کشور گفت: ما معتقد هستیم همکاران ما در استانداری ها باید بتوانند یک ارتباط بسیار خوبی با بدنه اداری استان برقرار و کمک کنند تا با فعالتر شدن این حوزه به عنوان دبیر کار گروه، زنان و خانواده را خوب هدایت کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش شناسایی و وجود حساسیت نسبت به سرمایه های فرهنگی اجتماعی زنان در کشور را یکی از دغدغه های این حوزه نام برد و افزود: حقیقت این است که به شکل یکپارچه و کلان هیچ اطلاعات و بانک اطلاعات جامع از زنان نخبه، فعال و کارآمد کشور نداریم.
وی افزود:ما هرچقدر بتوانیم این ظرفیت های مغفول مانده را شناسایی، رصد و سازماندهی کنیم در کارمان موفق هستیم.
فرهمندپور با بیان اینکه وظیفه اصلی دفتر بانوان کمک به قانونگذاری و فعالیت های ستادی است، افزود : ما بدنبال ارتقاء کارامدی کارگروه های زنان و خانواده در استان ها هستیم و بر این باوریم که بدنه کارشناسی در دستگاه های مختلف باید حفظ شود .
شبک**1497 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن