تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پست مشاور امور زنان در وزارت کشور حذف نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور وزیر کشور: پست مشاور امور زنان در وزارت کشور حذف نشده است تهران - ایرنا - مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه پست مشاور امور زنان در وزارت کشور حذف نشده، افزود: مهمترین ماموریت این وزارتخانه در بخش زنان، تسهیل گیری، نظارت و یکپارچه سازی سیاست کلان کشور در این عرصه است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «فهیمه فرهمندپور» روز شنبه در نشست خبری افزود: در ابلاغیه معاونت توسعه منابع انسانی رییس جمهور، با هدف چابک سازی بدنه اجرایی دولت، به حذف و یا بازنگری برخی از عناوین دولت اشاره شده است.
وی با بیان اینکه پست مشاور امور زنان یکی از آن موارد است، ادامه داد: درباره این ابلاغیه تفسیرهای متفاوتی وجود دارد؛ به گفته برخی، این ابلاغیه به معنای حذف همه مشاورین دستگاه ها است. برخی نیز می گویند، این ابلاغیه به معنای حذف ادارات کل است و برخی از آن چنین برداشت می کنند که هم پست مشاوره و هم برخی از ادارات کل باید حذف شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ادامه داد: آنچه در واقعیت اتفاق افتاده این است که در برخی دستگاه ها هر دو - هم پست مشاوره و هم برخی ادارات کل - در حال حذف شدن هستند که این اصلا به نفع زنان نیست.
وی با بیان اینکه وزیر کشور با تاکید اعلام کرده این موضوع در وزارت کشور به هیچوجه اتفاق نخواهد افتاد، افزود: وزیر قول مساعد داده که این موضوع را در دولت بطور جدی پیگیری کند.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در هیچ استانی پست مشاوره امور زنان و خانواده و اداره کلی حذف نشده، گفت: فقط در یکی دو استان انتصاب مشاور استاندار به دلایلی دچار مشکل شده است.

** دولت همچنان به شعارهای خود پایبند است
فرهمندپور با بیان اینکه دولت «تدبیر و امید» همچنان به شعارهای خود در حوزه زنان و خانواده پایبند است، گفت: خوشبختانه اقبال بزرگ ما این است که وزیر کشور به شدت به حوزه زنان و خانواده توجه دارد.
وی با تاکید بر اینکه بدنه کلان کشور باید دغدغه حوزه زنان را داشته باشند، افزود: حضور خبرنگاران، اشراف و آگاهی آنها بر حوزه زنان و خانواده باید منجر به تلاش بیشتر مسوولان اجرایی برای پاسخگویی دائم به این قشر از جامعه شود.
فرهمندپور با بیان اینکه وظیفه وزارت کشور امنیت، مشارکت سیاسی اجتماعی مردم و جایگاه فرابخشی آن است، تصریح کرد، مهمترین ماموریت این وزارتخانه در بخش زنان، تسهیل گیری، نظارت و یکپارچه سازی سیاست کلان کشور در این عرصه است.

** رویکردهای جدید در حوزه زنان
وی پرهیز از عملکرد اجرایی مستقیم، ارتقا بینشی و دانشی منابع انسانی و تشکیل تیم قوی از زنان برای فعالیت در این حوزه را از جمله رویکردهای جدید در حوزه زنان برشمرد.
ادامه دارد...
اجتمام(3) ** 1880 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن