تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارهمدان: مذاکرات ژنو حقانیت ایران را اثبات کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارهمدان: مذاکرات ژنو حقانیت ایران را اثبات کرد نهاوند - ایرنا- استاندار همدان گفت: در مذاکرات ژنو آنچه که رخ داد اثبات حقانیت انقلاب اسلامی ایران بود به نحویکه آمریکا مجبور شد پای حرف حق ایران بنشیند و مواضع اورا بشنود و بر همین اساس دنیا نیز روی آن صحه گذاشت و حقانیت ما را پذیرفت.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈروز شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید نهاوند در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: ایران اسلامی تا کنون هر چه گفته حق بوده و دنیا آن را تایید کرده است .
وی گفت : همین حقانیت ایران روزی دنیا را در مقابل آمریکا قرار داد و احترام و عزتی را که شایسته انقلاب اسلامی است جایگزین بد اخلاقیهای آمریکا در سطح دنیا خواهد کرد.
وی افزود: آمریکا نیز باید از این اثبات حقانیت ایران در دنیا عبرت بگیرد و حقانیت ایران را پذیرفته و کشور ایران اسلامی را به عنوان یک ابر قدرت و قدرت اول منطقه به رسمیت بشناسد.
استاندار همدان با اشاره به پیروزی های بدست آمده ایران در جریان مذاکرات ژنو افزود: اگر چه ما به آمریکا خوش بین نیستیم اما هرگز ناقض توافقات هم نخواهیم بود زیرا ما در این مذاکرات حقانیت خودمان را بیشتر به گوش جهان رسانده ایم.
وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد افزود: مردم ایران حماسه ای را که در روز 24 خرداد آغاز کرد در همان زمان به پایان نرساند بلکه در دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن مسئولین را متوجه نمود که حماسه سیاسی ضرورت دارد و باید در چنین روزی ادامه یابد.
وی با اشاره به نقش راهپیمایی 22 بهمن بر مذاکرات هسته ای افزود: یکی از عوامل پیروزی نظام در این مذاکرات خلق حماسه مردم در روز 22 بهمن بود که مردم امسال آن را با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار کردند تا این پیام را به گوش استکبار برسانند که نظام اسلامی نظامی استوار و پایدار است که زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) خواهد بود .
وی به نقش مردم در شکوفایی و تداوم انقلاب اشاره نمود و افزود: هر آنچه که ما داریم از مردم است و اگرما بخواهیم قدمی برای توسعه کشور برداریم باید به حمایت مردم پشتگرم باشیم .
وی درادامه با اشاره به اینکه دولت بر آمده از حماسه سیاسی مردم است افزود: مردم با پیروی از حکم رهبر انقلاب گفتمان دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند که مهمترین شاخصه آن بهبود وضعیت اقتصادی و بهبود شرایط کار و تولید است و باید و تلاش کنیم این موضوع تحقق پیدا کند.
ˈنیکبخت ˈ در ادامه سخنان خود تغییر را امر اجتناب ناپذیر دولتها خواند و گفت: در رویکرد دولت تدبیر و امید تغییر امری اجتناب ناپذیر است که البته هر تغییری دلیل بر ناتوانی یا ضعف شخص تغییر شده نمی باشد بلکه سیاستی است که به امید بهبود در شرایط موجود اعمال می شود.
وی گفت: فرماندار قبلی نهاوند از نیروهای توانمند و کارآمد است که از توان آن در یکی از مسئولیتهای استانداری استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال چشمگیرمردم نهاوند از فرماندار جدید این شهرستان افزود: این استقبال با شکوه مردم نشانه دیانت و دلبستگی آنان به انقلاب است که برای فرماندار جدید تعهد ایجاد کردو بار مسئولیت اورا سنگین تر نمود.
وی افزود: برای پاسخگویی به این احساسات مردمی که بر خاسته از شور انقلابی آنان است باید فارغ از هر مساله اختلاف برانگیز و جناحی برای مردم کار کنید و خدمتگزار خوبی برای آنان باشید
استاندار همدان افزود: با رفتن نماینده شهرستان به روسیه احساس مسئولیت بیشتری بر دوش ما احسلاس میشود ومن بهانه دارم که شهرستان را بیشتر حمایت کنم تا خلا نبود نماینده را جبران کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از سفر هیاتی اقتصادی از استان به کشور روسیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همانگونه که سفیر کشورمان در روسیه قول داده بودند مقدمات ارتباط استان ما با یکی از استانهای متمول روسیه فراهم شده که بر این اساس هیاتی از استان ظرف یکی دو هفته آینده به روسیه سفر خواهد کردو در نمایشگاه این کشور شرکت می کند .
وی افزود: متعاقب این سفر سفیر روسیه در تهران و دیگر مقامات محلی نیز به استان می آیند که امید است این مناسبات بتواند در آینده باعث توسعه استان به ویژه شهر نهاوند باشد.
استاندار همدان در ادامه با بیان توصیه هایی برای در اولویت قرار دادن برخی مسائل نهاوند افزود:فرماندار جدید باید مسائل زیر بنایی از جمله جاده ها و مبادی ورود و خروج شهررا جزء عمده ترین کارهای خود قرار داده تا این شهر مطابق شایستگی های خود رشد کند.
وی از فعال نمودن واحدهای تولیدی معطل و بلااستفاده به عنوان دیگر برنامه قابل پیگیری اشاره کرد و افزود: برای فعال نمودن این واحدها لازم است لیست واحدهای تولیدی معطل و تعطیل شده را با ارائه راهکارهای لازم به استانداری اعلام نمایند تا با مشارکت مردمی این واحدها را فعال نمائیم.
وی بر ایجاد اشتغال به عنوان یکی از کلیدیترین برنامه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر در خانواده ای دو یا سه نفر بیکار وجود داشته باشد نباید احساس سربلندی کنیم زیرا چنین خانواده ای مهیای ورد ناهنجاریهای اجتماعی از جمله اعتیاد ،سرقت و دیگر معضلات می باشد.
7526/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن