تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه مذاکرات ژنو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه مذاکرات ژنو است بروجن، شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ای قوی و محکم برای مذاکرات دور آینده ژنو خواهد بود.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ عصر یکشنبه در جمع مردم شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن افزود: در مذاکرات آینده مسلما پشتوانه مردمی مد نظر طرف مقابل قرار می گیرد و حضور پر شور مردم در راهپیمایی در کاهش تحریم ها و اثرات مثبت مذاکرات به نفع ایران خواهد بود.
وی گفت: ملت ایران لبیک گوی فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی مورد نظر رهبر را تکمیل خواهند کرد.
سلیمانی با تاکید بر بازخوانی پیام و اهداف انقلاب 57، افزود: مهم ترین راهکار مقابله با حربه های دشمنان نظام انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به آینده سازان این مملکت است.
به گزارش ایرنا، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار و مسئولان شهرستان بروجن آموزشگاه رضوان بلداجی با شش میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
بنابراین گزارش، در دیدار مردم شهر ˈبلداجیˈ با استاندار چهارمحال و بختیاری، مشکلات بهداشت و درمان، جاده های مواصلاتی شهرستان بروجن و بیکاری مطرح و بررسی شد.
شهر بلداجی در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهرستان بروجن واقع شده است.
7361/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن