تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش هشت ساعته امدادگران برای نجات دو کودک


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
تلاش هشت ساعته امدادگران برای نجات دو کودک چشمان اشک آلود و سجده شکر پدر بنیامین و امیرعلی در مقابل همگان خستگی را از امدادگران گرفت، گفت: استفاده از برج های نوری خودروی نجات، نقشه های در اختیار و همچنین رد گیری گم شدگان از طریق ردپای آنها مهمترین عوامل در موفقیت آمیز بودن این عملیات بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از نجات جان ۲ کودک گم شده در دل کوه خبر داد.
تلاش هشت ساعته امدادگران برای نجات دو کودک

تلاش هشت ساعته امدادگران برای نجات دو کودک
محمدرحیم شهریاری امروز با بیان این مطلب گفت: بعدازظهر روز گذشته یکی از اهالی روستای کلاته سید علی نهبندان و نیروهای کلانتری در تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر نهبندان از گم شدن 2 کودک 3و4 ساله در کوه های اطراف روستا خبر داد.
 
وی ادامه داد: به محض آگاهی از این خبر 2 تیم واکنش سریع هلال احمر نهبندان وارد عمل شده و عملیات جستجو و نجات در کوهستان را آغاز کردند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به سرمای شدید هوا اشاره کرد و گفت: شدت سرما و تاریکی شب عواملی بود که سبب شد تا عملیات جستجو و نجات به سختی انجام شود.
 
محمدرحیم شهریاری با اشاره به اینکه این عملیات 8 ساعت به طول انجامید، گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد بود که صدای صلوات و خوشحالی امدادگران از دل کوه شنیده شد و عده زیادی از مردم که به محل حادثه آمده بودند را خوشحال کرد.
 
وی با بیان اینکه چشمان اشک آلود و سجده شکر پدر بنیامین و امیرعلی در مقابل همگان خستگی را از امدادگران گرفت، گفت: استفاده از برج های نوری خودروی نجات، نقشه های در اختیار و همچنین رد گیری گم شدگان از طریق ردپای آنها مهمترین عوامل در موفقیت آمیز بودن این عملیات بود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تقدیر از تلاش های همیشگی و داوطلبانه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گفت: در بسیاری از صحنه های تلخ زندگی، امدادگران هلال احمر را می توان فرشتگان نجات دانست.
 
شهریاری تاکید کرد: سامانه ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم است.
 
وی اضافه کرد: این شماره تلفن را می توان بدون استفاده از هیچگونه شبکه مخابراتی در هر کجای استان از طریق تلفن همراه شماره گیری کردعرش نیوز

شنبه 3 اسفند 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن