تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدری که به خاطر میانجی گری کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پدری که به خاطر میانجی گری کشته شد
روز ولنتاین برای یک خانواده اوکلاهمایی تبدیل به یک روز اسف بار شد. اعضای این خانواده مدعی شدند هنگامیکه پدرشان بیرون از سینما درگیر مشاجره شد، توسط ۵ پلیس محلی تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش نامه نیوز به نقل از شفاف، راشاتودی اظهارکرد: این قتل همچنان در حال بررسی است و کار بر روی آثار جرم همچنان ادامه دارد.

این واقعه در ۱۴ فوریه در شهر مور واقع در اوکلاهما صورت گرفت. قبل از این حادثه نایر رودریگز و دخترش، لونایی، به مشاجره میپردازند و نایر بعد از زدن یک توگوشی به دخترش، صحن سینما را ترک میکند. زمانیکه لوئیس، پدرخانواده،همسر خود را دنبال میکند تا او را متوقف کند، پلیس محلی از راه میرسد و از او مدارکش را میخواهد.

بر اساس نقل قول خبرگزاری NewsOK، پلیس مدعی شده است که لوئیس سعی کرده است که با مأموران پلیس درگیر شود و همین منجر به درگیری فیزیکی میان آنها شده است.

با اینحال طبق قول خبرگزاری Outlet New۹نایر و دخترش لونایی مدعی شده¬اند که اتهامات وارده بی مبناست و لوئیس تنها سعی داشته است تا با کنار زدن مأموران پلیس، خود را به همسرش برساند و او را آرام کند.

همزمان با شروع مشاجره فیزیکی، ۵ مأمور پلیس به شدت لوئیس را مورد ضرب و شتم قرار میدهند و نایر نیز این واقعه را توسط دوربین موبایل خود ضبط میکند.

لونایی رودریگز به خبرگزاری NewsOK میگوید که آنها به گونه¬ای بر سر پدرم هجوم آوردند که انگار او قاتل یا قاچاقچی مواد مخدر بوده است. او به هیچ وجه با پلیس درگیر نشد و آنها با زدن ضربات به سرش، او را کشتند.

او در ادامه گفت که وقتی آنها او را به پشت برگرداندند، خون کل صورت او را گرفته بود و آنقدر صورتش ضربه دیده بود که دیگر قابل شناسایی نبود.

با اینکه امدادگران از قبل در صحنه حاضر بودند و به سانحه دیگری رسیدگی میکردند، نتوانستند او را احیا کنند. طبق گفته نایر رودریگز معلوم بود که او بلافاصله بعد از اتمام ضرب و شتم جانی در بدن نداشت.
او گفت: من خودم او را دیدم. وقتی بدنش را بر روی برانکارد میگذاشتند هیچ حرکتی نداشت. میدونستم که او مرده است.

بعد از آن، پلیس علت حادثه را از نایر جویا شد و او گفت که همسرش صرفاً به دنبال خاتمه دادن بر دعوای او و دخترش بوده است.

طبق گفته سخنگوی اداره پلیس شهر مور، آنها موبایل نایر را به عنوان مدرک جرم نگه داشته اند. هرچند معلوم نیست که آیا فیلم گرفته شده را بررسی کرده¬اند یا خیر.
خانواده رودریگز گفته ¬اند که به دنبال گرفتن یک وکیل هستند و دعوای کیفری مطرح خواهند کرد.




1392/11/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن