تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگیان از ۲۸ اسفند به صورت حضوری در مراکز اسکان نوروزی پذیرش می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:
فرهنگیان از ۲۸ اسفند به صورت حضوری در مراکز اسکان نوروزی پذیرش می‌شوند
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام اینترنتی مراکز اسکان موقت یعنی مدارس از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از آموزش پرورش، فرشید سیاری با اشاره به آغاز پذیرش اینترنتی برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اظهار داشت:‌ پذیرش خانه‌های معلم از از اول اسفند آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد اما ثبت نام اینترنتی مراکز اسکان موقت یعنی مدارس از 10 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد.

سیاری با بیان اینکه لغو ثبت نام اینترنتی نیز از 20 تا 25 اسفند امکان پذیر است گفت: 20 تا 30 درصد از ظرفیت اسکان موقت فرهنگیان به صورت رزرو اینترنتی است ومابقی به صورت حضوری است؛ و فرهنگیان از 28 اسفند می‌توانند به پایگاه‌های اسکان مراجعه کرده و به صورت حضوری پذیرش شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: 10 هزار مدرسه،‌ 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و 50 اردوگاه آموزشی و تربیتی که در مجموع شامل 98 هزار کلاس درس و اتاق می‌شود، آماده اسکان فرهنگیان در نوروز 93 هستند.

سیاری بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال یک میلیون خانوار با حدود 4 میلیون نفر جمعیت و 12 میلیون روز پذیرش داشته باشیم و با کمک مالی که به استان‌ها خواهیم داشت، تلاشمان بر این است که کیفیت اتاق‌ها را برای پذیرش فرهنگیان ارتقا دهیم، همچنین تعرفه اسکان نسبت به تابستان سال گذشته افزایش نیافته است.

انتهای پیام/
 





تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن