تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف دشمن از جنگ نرم ایجاد بحران در کشورهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف دشمن از جنگ نرم ایجاد بحران در کشورهاست تبریز - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی دشمن از راه اندازی جنگ نرم ایجاد انواع بحران در کشورهای مختلف است.


مصطفی اروجی روز شنبه در نشست کارگروه مشارکت های مردمی ستاد پدافند غیرعامل استان، افزود: نظام سلطه با ایجاد جنگ سایبری در فضاهای مجازی نسل چهارم جنگ ها را علیه کشورهای مختلف آغاز کرده که باید برای مقابله با چنین تهدیدهایی از آمادگی کامل برخوردار بود.
وی اظهار کرد: مفهوم پدافند غیرعامل شامل کلیه اقدامات و پیش بینی هایی است که در دوره صلح، جهت پیشگیری از وارد آمدن هر گونه خسارت جانی و مالی توسط دشمن در دوره جنگ صورت می گیرد.
اروجی ادامه داد: متاسفانه تلقی بیشتر افراد و حتی مسوولان به گونه ای است که پدافند غیرعامل را به عنوان یک مفهوم مرتبط با جنگ و درگیری می شناسند، در حالی که کلیه زیرمجموعه های این مفهوم، ناظر بر وظایف مردم و مسوولان در دوره صلح است.
اروجی گفت: به نظر کارشناسان مسایل استراتژیک کشوری که در دوره صلح به فکر تامین زیرساخت ها و پیش بینی های لازم باشد، در دوره جنگ کمترین تلفات و صدمات جانی و مالی را خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در این راستا پیش بینی های قابل توجهی شده که بازسازی و ساماندهی پناهگاه های شهری بازمانده از دوران جنگ تحمیلی از آن جمله است.
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی با بیان اینکه یازده کارگروه در ستاد این مجموعه شکل گرفته است، گفت: علاوه بر این کارگروه ها دو قرارگاه تحت عنوان قرارگاه سایبری و زیستی نیز برای مقابله با هرگونه ترفندها و تهدیدهای احتمالی دشمنان ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این نشست گفت: اعضای کارگروه مشارکت های مردمی باید سرفصل برنامه ها و اقدامات انجام شده را به دبیرخانه این کارگروه در سپاه استان تحویل دهند.
سرهنگ علی داداش زاده افزود: قبل از ارایه عملکرد دستگاه های مختلف باید شرح وظایف و رئوس طرح های تعریف شده احصاء و از سوی دبیرخانه به کلیه دستگاه ها ارسال شود.
وی با بیان اینکه در فعالیت های مربوط به پدافند غیرعامل باید قبل از آسیب، راهکارهای مقابله تعریف شود، گفت: اجماع نظر و توافق برای پرهیز از پراکنده کاری در زمینه های مختلف از جمله ایجاد و تجهیز مراکز درمانی، خدماتی و اماکن عمومی در این خصوص لازم و ضروری است.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن