تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802358842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه مدیران حوزه امور شهری در طرح استقبال از بهار 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تشریح برنامه مدیران حوزه امور شهری در طرح استقبال از بهار 93
مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه طرح استقبال از بهار را عیدی شهرداری به شهروندان خواند و گفت: سربلندی در اجرای این طرح مستلزم همدلی همکاران در تمامی بخش هاست.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار و عملیاتی شدن برنامه های حوزه امور شهری در غالب این طرح از اول اسفند ماه گفت: با استفاده از پتانسیل نواحی چهارگانه و همچنین بسیج کلیه نیروهای حوزه امور شهری نسبت به آماده سازی فضای شهری و پیاده کردن برنامه های این معاونت اقدام خواهد شد.
مهرابی اجرای این طرح را نقطه عطفی در خدمات ارائه شده توسط شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: سعی شده در کلیه پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته نظرات شهروندان و به ویژه شورایاران محترم لحاظ شود.

معاون شهردار منطقه در خصوص نحوه نظارت بر حسن اجرای این طرح نیز گفت: همانطور که عملکرد شهرداری منطقه در طول اجرای این طرح از طریق نهادهای بالادستی مورد ارزیابی قرار میگیرد.  نحوه عملکرد نواحی چهارگانه و کلیه ادارات مرتبط در این طرح نیز از سوی مدیران شهرداری منطقه مورد ارزیابی قرار میگیرد.

مهرابی از کلیه مسئولین نواحی چهارگانه در سطوح مختلف مدیریتی و همچنین کارشناسان و مدیران حوزه امور شهری خواست:  ضمن نظارت مستمر بر حسن اجرای این طرح، نسبت به ارائه گزارش های مدیریتی و تکمیل آمار و اطلاعات ارسالی جدیت و دقت لازم را داشته باشند.

بر عملکرد نواحی چهارگانه به صورت نا محسوس نظارت می شود

طاهری جانشین حوزه امور شهری و رئیس اداره خدمات شهری منطقه نیز از اجرای طرح پایش نواحی چهارگانه در طول طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: تصویر برداری از معضلات معابر ، ارسال تصاویر به نواحی و رفع مشکلات موجود در غالب طرح پایش نواحی در طول استقبال از بهار پیگیری میشود.

جانشین حوزه امور شهری همچنین از مدیران  نواحی چهار گانه خواست ضمن دقت در شیفت بندی ایام نوروز  از بروز  هر گونه مشکل  در اجرای طرح و ارسال آمار در خواستی جلوگیری کنند.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه در خصوص نظافت شهرس منطقه در غالب اجرای طرح استقبال از نوروز گفت: لایروبی و آبگردانی انهار ، شستشوی معابر ، اجرای طرح پوستر کنی و نظافت المان های شهری از جمله برنامه های این اداره در طرح استقبال از نوروز است.

بیش از 100 هزار لاله در منطقه 13 کاشته می شود

ابولقاسم پور رئیس اداره فضای سبز منطقه نیز در خصوص برنامه های این اداره در طول طرح استقبال از بهار گفت: بیش از 100 هزار لاله در کلیه بوستان ها و میادین سطح منطقه کاشته خواهد شد. وی به آماده سازی بوستان های سطح منطقه در غالب اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: بوستان سرخه حصار به طور ویژه جهت برگزاری مراسم روز طبیعت آماده سازی خواهد شد.

رئیس اداره فضای سبز به استمرار اجرای طرح کاشت نهال در منازل شهروندان اشاره کرد و افزود در روز درختکاری نیز در بوستان های سطح منطقه بین شهروندان نهال توزیع خواهد شد.

ابولقاسم پور همچنین به اجرای برنامه های متنوع حوزه فضای سبز توسط مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه اشاره کرد و اظهار داشت: جشن ویژه سبزه آرایی در روزهای منتهی به فروردین در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

با اکران بنر ، رنگ آمیزی جداره شهری و اجرای طرح های نقاشی دیواری  به استقبال از بهار خواهیم رفت

محمد معما رئیس اداره زیباسازی منطقه به رنگ آمیزی مبلمان شهری اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به لکه گیری طرح های نقاشی دیواری اجرا شده در گذشته اقدام خواهد شد.

رئیس اداره زیباسازی از اختصاص چندین دیوار جدید به منظور اجرای طرح های جدید نقاشی دیواری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بوستان سرخه حصار نیز به منظور برپایی مراسم روز طبیعت با برپایی غرفه نیروهای خدماتی ، انتظامی و اورژانس آماده سازی خواهد شد.

کیوسک های منطقه رنگ آمیزی و شستشو میشوند
 
 موسوی رئیس اداره ساماندهی منطقه از توجه ویژه به شستشو و در صورت نیاز رنگ آمیزی کیوسک های سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ویژه ای هم به منظور بازدید از فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره بار جهت ایجاد امکانات به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

غرف بازیافت در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند

طباطبایی رئیس اداره بازیافت از استمرار طرح آموزش همگانی شهروندان خبر داد و اظهار داشت : در طول اجرای طرح استقبال از نوروز غرف بازیافت با آمادگی بیشتری به شهروندان خدمت خواهند کرد.
وی به توزیع بروشور های آموزشی در بوستان ها اشاره کرد و افزود:  نسبت به ارسال پیاک انبوه با محوریت نقش بازیافت در زندگی شهری اقدام خواهد شد.

اجرای عملیات لایروبی در کلیه مسیل های منطقه

محبوبه سلطان زاده رئیس اداره مسیل ها و قنوات منطقه از اجرای عملیات لایروبی مسیل ها و قنوات شهری در غالب طرح استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: این عملیات به دو نوع دستی و مکانیزه صورت میگیرد و در طول کلیه مسیل های منطقه را پوشش خواهد داد.

آموزش های شهروندی در حوزه محیط زیست با جدیت دنبال میشود

بابک مینویی رئیس اداره محیط زیست منطقه نیز از استمرار طرح آموزش شهروندی در حوزه محیط زیست خبر داد و اظهار داشت: کلیه تجهیزات و ماشین آلات در اختیار شهرداری از منظر زیست محیطی در غالب این طرح مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

باید در خصوص ارسال آمار و اطلاعات دقت کافی داشته باشیم

عزیزی مسول دفتر فنی حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه که وظیفه مهم محاسبه و بر آورد های مربوط به اجرای این طرح را برعهده دارد نیز گفت: متصدیان مربوطه که در ارسال آمار و اطلاعات پیشرفت این پروژه دخیل هستند در خصوص وارد کردن اعداد به سامانه های در نظر گرفته شده ، و همچنین تایید به موقع آن دقت کافی داشته باشند.
انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن