تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف تپانچه قاجاری از قاچاقچی میدان کمرگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کشف "تپانچه قاجاری" از قاچاقچی میدان کمرگ
ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ روز گذشته توانستند پس از دستگیری قاچاقچی اسلحه از مغازه وی یک قبضه تپانچه قاجاری بسیاری قیمتی کشف و ضبط کنند.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته ماموران پلیس امنیت پس از هفته‌ها فعالیت اطلاعاتی توانستند قاچاقی بزرگ اسلحه را در مخفیگاهش ردیابی و طی عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این قاچاقچی اسلحه که نامش "مراد" بود از افراد خطرناک در پایتخت به شمار می‌آمد و ضمن حمل انواع سلاح گرم اقدام به فروش اسلحه در محدوده میدان گمرک تهران نیز می‌نمود.
 
رئیس پلیس اطلاعات امنیت تهران بزرگ درباره نحوه دستگیری متهم به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هفته‌ها تلاش موفق شدند از طریق افرادی با متهم قرار صوری گذاشته و وی را سرقرار بازداشت کنند.

سرهنگ محرابی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پس از بازرسی مخفیگاه وی در میدان گمرک موفق به کشف 5 قبضه اسلحه شدند که یکی از آن اسلحه‌ها معروف به "تپانچه قاجاری" بود که از جمله اسلحه‌های با‌ارزش می‌باشد.

گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاء شد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن