تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802405876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبنان از خطر گروه های تروریستی در امان نمانده است/ تکفیری ها خطری برای کل جهان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > سیاست خارجی سفیر ایران در بیروت:
لبنان از خطر گروه های تروریستی در امان نمانده است/ تکفیری ها خطری برای کل جهان هستند
سفير جمهوري اسلامي ايران با اشاره به بحران سوريه به خطر گروه‌هاي تروريستي تكفيري براي كشورهاي منطقه و جهان اشاره كرد و اظهار داشت: لبنان از اين خطر در امان نمانده و از اين رو ضرورت دارد تمامي گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي لبنان در كنار يكديگر به مبارزه با اين خطر بپردازند.



به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران با امين جميل رئيس جمهور اسبق و رئيس حزب كتائب لبنان ملاقات و در خصوص تحولات داخلي لبنان، روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي گفتگو كرد. امين جميل در اين ملاقات كه سجعان قزي نائب رئيس حزب و وزير كار لبنان نيز حضور داشت، ضمن محكوم كردن انفجار تروريستي مقابل رايزني فرهنگي سفارت كشورمان در بيروت اظهار داشت: بزرگترين خطري كه منطقه و لبنان را تهديد مي‌كند خطر گروه‌هاي تروريستي و تندروي‌هاي ديني است لذا تلاش داريم در بيانيه وزارتي دولت جديد لبنان، مقابله با تروريسم را به عنوان اولويت اصلي دولت درج كنيم. رئيس حزب كتائب با اشاره به مواضع مثبت دولتمردان جمهوري اسلامي ايران از جمله مواضع وزير امور خارجه در تعامل با كشورهاي منطقه اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران نقش بارزي در منطقه داشته و سياست درهاي باز جمهوري اسلامي ايران شايسته پاسخ مناسب ديگر كشورهاي منطقه است. وي مذاكرات هسته‌اي كشورمان با مجموعه كشورهاي 5+1 و آمادگي جمهوري اسلامي ايران جهت شفاف سازي در خصوص فعاليت‌هاي هسته‌اي خود را فرصتي براي كشورهاي منطقه و جهان دانست و با تأكيد بر حق جمهوري اسلامي ايران در بهره برداري از تكنولوژي صلح آميز هسته‌اي اظهار داشت: اين مذاكرات تأثير بسيار زيادي بر منطقه خواهد داشت و فضاي جديدي از تعامل را در منطقه و جهان ايجاد كرده است كه بايد از آن بهره برداري شود. وي افزود: اصولا بمب هسته‌اي در جهان كنوني توجيهي نداشته و كشورهايي كه با صرف هزينه‌هاي كلان چنين بمبي را ساخته‌اند هرگز نمي‌توانند از آن استفاده كنند بلكه بايد با صرف هزينه‌هاي كلان نسبت به خنثي سازي آنها اقدام نمايند. اكنون اسرائيل در منطقه داراي بمب هسته‌اي است اما هيچ كشوري متعرض آن نمي‌شود. امين جميل توجه به وضعيت داخلي لبنان را مهمترين اولويت حزب كتائب برشمرد و اظهار داشت: حضور گسترده آوارگان سوري در لبنان بر مشكلات اين كشور افزوده است. جمهوري اسلامي ايران با توجه به جايگاه ممتاز خود در منطقه مي‌تواند نقش به سزايي در كمك به لبنان براي عبور از اين مرحله حساس داشته باشد. غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان نيز ضمن تشريح جزئيات مذاكرات هسته‌اي كشورمان با مجموعه 5+1 اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران مراتب جديت خود را در اين مذاكرات به اثبات رسانده اما ديگر كشورها نتوانسته‌اند اعتماد كامل جمهوري اسلامي ايران را جلب نمايند. سفير جمهوري اسلامي ايران با اشاره به بحران سوريه به خطر گروه‌هاي تروريستي تكفيري براي كشورهاي منطقه و جهان اشاره كرد و اظهار داشت: لبنان نيز از اين خطر در امان نمانده و از اين رو ضرورت دارد تمامي گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي لبنان در كنار يكديگر به مبارزه با اين خطر بپردازند و با حفظ وحدت و انسجام خود توطئه‌هاي دشمنان را خنثي سازند. وي تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران همواره مراتب حمايت خود را از وحدت و انسجام گروه‌هاي مختلف لبناني اعلام داشته و در اين راستا با همه گروه‌ها و طوائف و جريان‌هاي مختلف لبناني تعامل داشته است. جمهوري اسلامي ايران از هيچ كوششي در راستاي تقويت وحدت و ثبات و استقرار لبنان دريغ نمي‌ورزد.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن