تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803147480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرم‌‌ خوداظهاري يارانه نقدي منتشر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرم‌‌ خوداظهاري يارانه نقدي منتشر مي‌شود
توزيع سبد كالا در مرحله تولد خود آنچنان با مشكل مواجه شد كه در نهايت رئيس‌جمهور از مردم عذر خواست


توزيع سبد كالا در مرحله تولد خود آنچنان با مشكل مواجه شد كه در نهايت رئيس‌جمهور از مردم عذر خواست و حالا در مرحله دوم وزارت كار و صنعت با همكاري يكديگر سعي در برطرف كردن موانع اين طرح دارند. در همين‌باره وزير تعاون، كار و رفاه با اشاره به زمانبندي توزيع سبد كالا در دو مرحله براي كارمندان و كارگران اعلام كرد: فرم‌هاي خوداظهاري براي دريافت يارانه نقدي در آينده منتشر مي‌شود و افراد مي‌توانند با عدم‌دريافت اين فرم‌ها انصراف خود را اعلام كنند.
به گزارش «جوان»، علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در جمع خبرنگاران در خصوص توزيع سبد كالا اظهار داشت: براي اينكه هموطنان در دريافت سبد كالا به زحمت نيفتند آن را مرحله‌اي كرديم.
وي افزود: تا امروز بيش از شش ميليون خانوار سبد كالا دريافت كردند و در هفته آينده كارمندان تحت پوشش و مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي براي دريافت سبد كالا فراخوان مي‌شوند و چند روز بعد از آن اسامي كارگران را اعلام مي‌كنيم.
ربيعي در مورد هدفمندي يارانه‌ها گفت: پيام‌هاي زيادي از جانب برخي گروه‌هاي اجتماعي مبني بر انصراف از دريافت يارانه به نفع منافع ملي به ما رسيده است.
وي ضمن تشكر از افرادي كه تاكنون اعلام انصراف كرده‌اند از مردم خواست با توجه به اينكه يارانه نقدي در زندگي برخي از مردم تأثير چنداني ندارد از دريافت آن انصراف دهند.
وي ادامه داد: اين انصراف به معناي عدم‌نياز به يارانه نقدي نيست، بلكه به معناي گذشت از حق خود به خاطر منافع جامعه است تا از مسير غلطي كه در آن قرار گرفته بازگردد.
وي در مورد نحوه اعلام انصراف از يارانه نقدي گفت: مردم مي‌توانند به طور گروهي يا فردي در سيستم‌هايي كه آماده خواهيم كرد انصراف خود را اعلام خواهيم كرد. به گفته ربيعي قانون دولت را مكلف به خوداظهاري از مردم در اين خصوص كرده بنابراين مردم مي‌توانند هنگام تكميل فرم‌هايي كه در آينده توزيع خواهد شد از تكميل فرم خودداري كنند كه اين راه بهتري براي انصراف است. وي خاطرنشان كرد: پيش‌بيني مي‌كنيم تعداد قابل توجهي از مردم از دريافت يارانه انصراف دهند.
 
  نارسايي‌هاي توزيع سبد كالا
برطرف شد
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه با اعلام اينكه نارسايي‌ها و مشكلات اوليه واگذاري سبد كالا برطرف شده است گفت: اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، سبد كالا داده شود ديگر مشكلات پيش آمده در روزهاي نخست اجراي اين طرح وجود نخواهد داشت.
ابوالحسن فيروزآبادي در جمع تعاونگران با بيان اينكه تعاوني‌ها بخش مهمي از اجراي اقتصاد مقاومتي است گفت: تعاوني‌ها در بحث توزيع سبد كالا نقش مؤثري ايفا كرده‌اند و نشان داده‌اند كه مي‌توانند سهم برجسته‌اي در امنيت اقتصادي كشور داشته باشند.
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه با اشاره به مشكلات پيش آمده در توزيع سبد كالا در روزهاي نخست اظهارداشت: وزارتخانه توانست نارسايي‌ها و موانع را برطرف كند به گونه‌اي كه اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندي سبد كالا توزيع شود، مشكلات مرحله اول را ديگر نخواهيم داشت زيرا موانع را برطرف كرده‌ايم.
فيروزآبادي با اشاره به نقش تعاون در اقتصاد كشور بيان داشت: قرار بود سهم تعاوني‌ها از اقتصاد در پايان برنامه سوم توسعه به 25 درصد افزايش يابد، كه چنين امري تحقق نيافت.
وي ادامه داد: تلاش شده نقش تعاوني‌ها از طريق حضور نمايندگان آنها در اتاق تعاون و شوراهاي مهم افزايش يابد اما به نظر مي‌رسد برخي زيرساخت‌ها براي حضور تعاوني سهامي عام و اعتبار در بازار سرمايه با ابهام مواجه است كه بايد اين ابهامات برطرف شود.
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه تصريح كرد: براي سال آينده بايد مشكلات و موانع سر راه توسعه كه بخشي از آنها مربوط به بودجه و تسهيلات و بخشي مربوط به شكل‌گيري ساختارهاست، برطرف شود.
فيروزآبادي گفت: تعاوني‌ها بيش از بخش‌هاي دولتي و خصوصي مي‌توانند در اقتصاد نقش ايفا كنند و با توجه به اينكه بخش وسيعي از مردم عضو تعاوني‌ها هستند، اگر بتوانيم نگاه اقتصاد مقاومتي را در تعاوني‌ها مورد توجه قرار دهيم جامعه به سمت اقتصاد مقاومتي سوق پيدا مي‌كند.
  توزيع مرحله دوم سبد كالاي اول براي خانوارهاي ۴ نفره به بالا امروز آغاز مي‌شود
وزارت صنعت در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: توزيع مرحله تكميلي سبد كالاي نوبت اول بين خانوارهاي چهار نفره به بالا شامل كارگران شاغل و مستمري بگيران با حقوق بيش از ۵۰۰هزار تومان و كاركنان دولت داراي بيمه تأمين اجتماعي از امروز آغاز مي‌شود.
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعيه شماره شش زمان آغاز توزيع مرحله تكميلي سبد كالاي نوبت اول را اعلام كرد. براساس اين اطلاعيه از مشمولان خواسته شده است جهت جلوگيري از ازدحام و سهولت در دريافت سبد كالا، سرپرستان خانوارهاي چهار نفره به بالا شامل كارگران شاغل و مستمري بگيران با حقوق بيش از 500 هزار تومان و كاركنان دولت داراي بيمه‌هاي تأمين اجتماعي از روز شنبه مورخ 3/12/1392 لغايت پايان اسفند سال جاري به مراكز عرضه كالا مراجعه و نسبت به دريافت سبد رايگان كالا اقدام نمايند. همچنين به منظور صرفه‌جويي در زمان به متقاضيان اكيداً توصيه‌ مي‌شود قبل از مراجعه به مراكز توزيع به يكي از روش‌هاي ذيل از تخصيص سبد كالا مطمئن شوند.
1- شماره تلفن ثابت 84802222- 021 (90خط)
2- مراجعه به درگاه اينترنتي
 www. yranehkala. ir
3- ارسال كد ملي از طريق پيامك به شماره‌هاي 5000499 يا 700799
4- ارسال كد ملي به شماره #799* از طريق تلفن همراه
فهرست و نشاني مراكز توزيع از طريق مراجعه به درگاه اينترنتي بالا قابل دسترسي است. درصورت وجود هرگونه مشكل در دسترسي به كالا لطفاً از طريق تلفن گوياي شبانه‌روزي 124 در سراسر كشور تماس حاصل فرماييد.
درضمن زمان تحويل سبد كالاهاي سرپرستان خانوارهاي كمتر از چهار نفره مرحله تكميلي نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.


نویسنده : علي طالب‌زاده 
منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: 03 اسفند 1392 - 08:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن