تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سدهای استان گلستان مرمت و بازسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سدهای استان گلستان مرمت و بازسازی می شود گرگان - ایرنا- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، از اجرای پروژه مرمت و بازسازی سدهای استان خبر داد.


مهندس ˈایرج حیدریانˈ صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند اجرایی پروژه مرمت و بازسازی سدهای استان، اظهار کرد: این پروژه شامل سدهای گلستان ،کوثر ،آلاگل ،آلماگل ،اینچه برون ،کرند، شهید چمران ،بوستان ،شهید دستغیب ،شهید ایمری و شهید قربانی است.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه مرمت و بازسازی سدها و شبکه ها با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال (2000 میلیون ریال) از سال جاری آغاز می شود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان همچنین از مطالعه پروژه های مرمت و بازسازی تاسیسات آبی جهت شناخت نیازمندی های کوتاه مدت و میان مدت با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال در سال جاری خبر داد.
در استان گلستان افزون بر 13 سد در حال بهره برداری است که حجم کل مخزن این سدها 286 میلیون مترمکعب می باشد.
از سوی دیگر براساس اعلام شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر مطالعات پایه منابع آب این شرکت به عنوان مدیر نمونه برگزیده شد.
در این خصوص به دنبال اجرای موفق آماربرداری سراسری مرحله دوم منابع و مصارف آب کشور و بر اساس ارزیابی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران ،مهندس ˈحسن فرازجوˈ به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده است.
مهندس ˈمحمد حاج رسولیهاˈ مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح تقدیر از مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای استان گلستان تقدیر کرد.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن