تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803323895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

السفیر: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درانفجارهای تروریستی لبنان دست دارند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
السفیر: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درانفجارهای تروریستی لبنان دست دارند

السفیر: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درانفجارهای تروریستی لبنان دست دارند
روزنامه لبنانی «السفیر» از ورود 14 خودرو بمبگذاری شده به شهر مرزی « عرسال » در شمال شرقی لبنان از طریق سوریه خبر داد و نوشت که اتباع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس عضو یک باند تروریستی تکفیری آنها را وارد لبنان کرده اند.
به گزارش نامه نیوز، السفیر در شماره روز پنجشنبه خود به همدستی و همکاری شهروندان لبنانی با اتباع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اشاره و تاکید کرد که یک سرکرده گروه تکفیری تروریستی گردان های «عبدالله عزام» که در یکی از این کشورها اقامت دارد، دستورات اجرای انفجارهای تروریستی را صادر می کند.

این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد:عناصری که خودروها بمب گذاری را هشتم ماه جاری میلادی (فوریه) ( 19 بهمن ماه جاری) به عرسال انتقال داده اند ، از اتباع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بوده اند و البته برخی شهروندان لبنانی نیز آنها را همراهی می کرده اند.

به نوشته السفیر، در این خودروها مقدار قابل توجهی سلاح و مبالغی وجه نقد نیز وجود داشته است و این افراد دو روز پیش بوسیله تعدادی خودرو «ون» با مدارک جعلی به نقاط مختلف لبنان از جمله شمال این کشور، بیروت و منطقه شرقی بقاع منتقل شده اند.

بنابراین گزارش «عبدالرحمن. ع»، «ابراهیم غضبان د.»، «ماجد فضل. ر»، «عبد الملک .ع» و « عاصم فهد. م» از جمله اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هستند که در این باند تروریستی فعالیت می کنند.

گفته می شود که این باند تروریستی قرار است به اقدامات تروریستی و ترور شخصیت های لبنانی تحت رهبری عنصری موسوم به «السریع» دست زده و سپس به سوی ترکیه متواری شوند.

السفیر در ادامه گزارش خود ضمن تشریح روند بازداشت «نعیم عباس» تروریست خطرناک و از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری گردان های «عبدالله عزام» و کشف و ضبط خودروهای بمب گذاری شده در بیروت و بقاع لبنان نوشت که نیروهای امنیتی ارتش لبنان صبح دیروز(چهارشنبه) با حمله ضربتی وغافلگیرکننده ، این تروریست را در خانه ای در منطقه الطریق الجدیده بیروت بازداشت کردند.

بازداشت این سرکرده گروه تروریستی تکفیری عبدالله عزام که مسئولیت انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت را رسما پذیرفته است، از چندین جنایت تروریستی خطرناک از جمله حمله سه مرحله ای به شبکه تلویزیون المنار و همچنین طرح حمله موشکی به مراسم روز شهید (ششمین سالروز شهادت حاج عماد مغنیه) در ضاحیه جنوبی بیروت جلوگیری کرد.

السفیر به نقل از منابع امنیتی مسئول نوشت که در جریان کنترل و پیگیری تماس های الکترونیکی گروه های تروریستی به یک پیام خطرناک از یکی از سرکردگان گردان های عبدالله عزام مستقر در یکی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برخوردیم که از یکی از گروه های تروریستی در بقاع شمالی ( نزدیک مرزهای سوریه) خواسته بود تا در سریعترین زمان ممکن یک انفجار تروریستی را ترتیب داده و اجرا کند.

به گزارش ایرنا، این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد که این سرکرده گروه تروریستی تکفیری عبدالله عزام بعداز دریافت پاسخ منفی به دلیل تنگناهای امنیتی، درخواست کرده بود که این انفجار تروریستی با کمک دیگر گروه های تکفیری تروریستی و یا هر طریق ممکن دیگری حتما و در سریعترین زمان باید انجام شود.




1392/11/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن