تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم ایران بر گسترش همکاری های جمعی با کشورهای عربی خلیج فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر امور خارجه: عزم ایران بر گسترش همکاری های جمعی با کشورهای عربی خلیج فارس است تهران- ایرنا- معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: عزم ایران بر گسترش همکاری های جمعی با کشورهای عربی خلیج فارس است.


به گزارش ایرنا، حسین امیر عبداللهیان که در سفری کاری به قطر سفر کرده است در دیدار با همتای قطری خود با اشاره به این که منطقه ما در شرایط حساس به سر می برد تاکید کرد: توسعه مناسبات با کشورهای منطقه و شورای همکاری خلیج فارس سیاست اصولی ایران است.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه دوستی و برادری، اهتمام جدی به گسترش همکاری ها با قطر دارد.
معاون وزیر امورخارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و قطر، ظرفیت ها و زمینه های فراوانی برای گسترش و تحکیم مناسبات دو جانبه دارند و قطعا تجربیات گذشته فصل جدیدی را بین دو کشور در آینده نزدیک رقم خواهد زد.
امیر عبداللهیان تاکید کرد: ایران بدون هیچ گونه محدودیتی آماده توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی با قطر است و اراده ایران برای تقویت روابط، نقطه برجسته مناسبات فی مابین طی سال های گذشته بوده است.
وی به ضرورت تشریک مساعی کشورهای منطقه درباره تحولات خطیر منطقه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: عزم ایران بر گسترش همکاری های جمعی با کشورهای عربی خلیج فارس است و ضرورت دارد در شرایط جدید و شکل گیری ائتلاف های منطقه ای، رایزنی های بیشتری میان این کشورها باشد و دو طرف گفت و گوهای منظمی را در این ارتباط شکل دهند.
معاون وزیر امور خارجه به رایزنی با محمد الرمیحی درباره اوضاع فلسطین، مصر و تحولات میدانی یمن و بحرین اشاره کرد و اظهار داشت: مقامات دوکشور در این زمینه دیدگاه های مشترکی داشتند و تاکید کردند که گفت و گو و توسل به راه حل سیاسی بهترین راه عبور از شرایط خطیر اوضاع خاورمیانه است.
** قطر خواهان ایرانی پیشرفته و باثبات است
الرمیحی معاون امور خارجی وزیر امور خارجه قطر نیز بر گسترش و تقویت هرچه بیشتر روابط دو جانبه تاکید و از شروع دور جدید رایزنی های منطقه ای ایران و قطر استقبال کرد.
وی خاطر نشان کرد: قطر همواره به گسترش روابط با همسایگانش اهتمام دارد و خواهان ایرانی پیشرفته، توسعه یافته و با ثبات است.
معاون وزیر امور خارجه قطر ادامه داد: کشورهای بزرگ منطقه همچون ایران و ترکیه مسئولیت مهمی در برقراری صلح و ثبات دارند و دوحه از توافق اخیر ایران با 1+5 و حق کشورها در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای حمایت می کند.
سیام(1)1429 *1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن