تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818782411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راننده اتوبوس گرگان ‌ـ تهران معتاد بود...


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
راننده اتوبوس گرگان ‌ـ تهران معتاد بود...




رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: تست اعتیاد انجام شده از راننده اتوبوس گرگان ‌ـ تهران که دچار سانحه شد مثبت است.





خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: تست اعتیاد انجام شده از راننده اتوبوس گرگان ‌ـ تهران که دچار سانحه شد مثبت است.

علیرضا قدمی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده‎های استان نیمه‎سنگین اما روان در جریان است و با توجه به اینکه به طور معمول در روزهای آخر هفته حجم سفرهای بین شهری در جاده‎های استان بیشتر می‎شود تیم‎های گشتی پلیس‎راه استان هم با جدیت و دقت بیشتری جاده‎های را پوشش می‎دهند.

وی با اشاره به حادثه اتوبوس گرگان-تهران که روزهای گذشته در محور هراز در دره سقوط کرد تاکید کرد: یکی از مواردی که به تازگی انجام شده، آزمایش تست اعتیاد بوده که متاسفانه نتیجه آن مثبت بوده که به طور طبیعی بی‎تاثیر در این سانحه نبوده است.

رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: یک مورد تصادف هم امروز منجر به فوت شده که این سانحه در محور گرگان به سمت نوکنده بوده است.

قدمی بیان کرد: این حادثه در نتیجه حرکت با دنده عقب یک دستگاه کامیون بوده که با عابری برخورد کرده است.

وی متذکر شد: این نوع حادثه از آن دسته از حوادثی است که هر ازچند گاهی شاهد آن هستیم و برابر آئین‎نامه همراه داشتن یک شاگرد و یا کمک راننده برای خودروهای سنگین باری و مسافری الزامی شده که متاسفانه این راننده کامیون این موضوع را رعایت نکرده و در حال حرکت با دنده عقب با عابری که منتظر خودرویی بوده برخورد کرده و منجر به فوت این عابر پیاده شده است.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: من خواهش می‎کنم از عزیزانی که در این بستر فعالیت دارند دقت بیشتری را داشته باشند تا شاهد چنین حوادث جبران‎ناپذیری نباشیم.

قدمی گفت: در حال حاضر وضعیت تصادفات استان گلستان بر اساس آمارهای نخست در بهمن‎ماه سال جاری 30 درصد در تصادفات فوتی و 25 درصد در تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته‎است.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در راه‎های استان با نزدیک شدن به روزهای پایان سال رانندگان عزیز برنامه‎ریزی را به صورتی انجام دهند که شتاب و عجله‎ای برای رسیدن به مقصد وجود نداشته باشد تا حادثه‎ای رخ ندهد.






تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن