تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان کی مون خواستار استقرار سریع نیروهای نظامی بیشتر در آفریقای مرکزی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بان کی مون خواستار استقرار سریع نیروهای نظامی بیشتر در آفریقای مرکزی شد تهران – ایرنا- ˈبان کی مونˈ دبیرکل سازمان ملل استقرار سریع سه هزار نظامی دیگر را در آفریقای مرکزی خواستار شد.


به گزارش روز جمعه خبرگزاری فرانسه ،وی در برابر شورای امنیت، به حضور نظامی نیروهای فرانسوی، آفریقایی و اروپایی در جمهوری آفریقای مرکزی اشاره کرد و افزایش نیروهای نظامی را در روزها یا هفته های آینده به منظور برقراری نظم و حفاظت از غیرنظامیان ضروری دانست.
دبیرکل سازمان ملل همچنین پیشنهاد قرار گرفتن همه نیروهای حاضر در آفریقای مرکزی را زیر یک فرماندهی هماهنگ با اولویت حفاظت از غیرنظامیان و تسهیل امدادرسانی به آنان مطرح کرد.
بان کی مون تامین کمک لجستیکی و مالی به ارزش 38 میلیون دلار را برای نیروهای اتحادیه آفریقا موسوم به ˈمیسکاˈ در شش ماه آینده و کمک مالی به دولت آفریقای مرکزی را برای اجرای خدمات عمومی ضروری همچون خدمات قضایی و پلیسی عنوان کرد.
دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه 2 میلیون و 500 هزار نفر در آفریقای مرکزی به کمک نیاز دارند، سخاوت بیشتر کشورها را برای تامین کمک 551 میلیون دلاری به این کشور که تاکنون تنها 15 درصد آن تامین شده است را خوستار شد.
اروپام/9053 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن