تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802890217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر قریب‌الوقوع «برهم صالح» به تهران/ چاپ اسکناس «داعش» در استان «الانبار»


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سفر قریب‌الوقوع «برهم صالح» به تهران/ چاپ اسکناس «داعش» در استان «الانبار»

سفر قریب‌الوقوع «برهم صالح» به تهران/ چاپ اسکناس «داعش» در استان «الانبار»
سخنگوی رسمی حزب اتحاد میهنی کردستان عراق، از سفر قریب‌الوقوع «برهم صالح» از سران این حزب به تهران خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، تقدیر نوری مالکی از شجاعت دختر شهید عراق، مهلت هفت‌روزه استاندار الانبار به افراد مسلح، حمله مجدد «ایاد علاوی» به دولت عراق، انتقاد نماینده مرجعیت اعلای شیعه با تصویب الحاقیه قانون بازنشستگی، پاکسازی 90 درصد از شهر «الرمادی» از حضور تروریست‌ها، کشف گروهی وابسته به داعش در ارتش عراق و سفر قریب‌الوقوع «برهم صالح» به ایران از جمله مهمترین تحولات عراق است که رسانه‌هایی مانند «العالم»، مرکز اطلاع‌رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق» و «کردپرس» آنها را منتشر کرده‌اند.

مهلت هفت‌روزه استاندار الانبار به افراد مسلح

استاندار الانبار به عناصر مسلح فریب خورده در شهر فلوجه هفت روز فرصت داد تا سلاح خود را زمین بگذارند.

«احمد الدلیمی» استاندار الانبار روز شنبه در نشستی با شیوخ عشایر الانبار در شهر «الرمادی» با ارایه طرحی به جوانان فریب خورده که با گروه های تروریستی همکاری کرده‌اند، 7 روز فرصت داد تا سلاح خود را زمین بگذارند و به آغوش عشایر و قبایل خود بازگردانده خواهند شد.

استاندار الانبار با درخواست از دولت مرکزی برای همکاری با این طرح، تاکید کرد: این طرح کسانی را که در کشتار بی گناهان دخالت داشته و جرم آنها محرز شده است، شامل نمی شود و با قاتلان و مجرمان هم مذاکره صورت نخواهد گرفت.

در همین حال «احمد ابوریشه» رئیس شوراهای بیداری عراق که بزرگ ترین تشکیلات عشایر عراق در مبارزه با عناصر داعش در الانبار به شمار می آید، گفت: عشایر الانبار از کسانی که سلاح به دست گرفته یا از گروهکهای مسلح حمایت مالی به عمل آوردند، برائت می‌جوید.

شهر فلوجه در 60 کیلومتری غرب بغداد هنوز تحت تسلط نیروهای ارتش عراق در نیامده و تروریستهای داعش در آن مستقر هستند.

علاوی: سیاست‌های فرقه‌ای مالکی مشکل اصلی عراق است

«ایاد علاوی» رئیس فهرست العراقیه، خواستار پایان دادن به سیاست‌های فرقه‌ای در عراق شد و مشکل اصلی بحران الانبار را برآمده از سیاست‌های فرقه‌ای دولت نوری مالکی دانست.

او در مصاحبه با شبکه العربیه تأکید کرد که مسئله استان الانبار باید به صورت اصولی و ریشه‌ای حل شود که یکی مسائل اصلی در این استان برخورد فرقه‌ای دولت با مشکلات است که نتیجه آن اقدامات خلاف حقوق بشر و به حاشیه راندن برخی گروه‌هاست.

علاوی تأکید کرد که موفقیت ارتش عراق در جنگ با داعش به معنای پایان یافتن بحران در استان الانبار نخواهد بود و دولت طوری رفتار می‌کند که انگار هیچ تظاهرات و تحصنی در استان الانبار رخ نداده است و باید مسیر سیاسی در کشور اصلاح شود.

انتقاد نماینده مرجعیت اعلای شیعه با تصویب الحاقیه قانون بازنشستگی

شیخ «عبدالمهدی الکربلایی» نماینده مرجعیت اعلای شیعه در کربلای معلی، از تصویب مزایای فراوان برای مسئولان عالی‌رتبه کشور و گنجاندن آن در قانون هماهنگ بازنشستگی ابراز تأسف عمیق کرد و از دادگاه فدرال خواست که این بخش از قانون را رد کند.

او در خطبه‌های نماز جمعه در صحن مطهر حسینی (ع) متن بیانیه مرجعیت اعلای شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی در این باره را که سه سال پیش منتشر شده خواند که در آن از همه مسئولان خواسته شده که این مزایای غیر قابل قبول را لغو کنند.

او از مردم خواست که در انتخابات آینده به کسانی رأی دهند که متعهد به لغو این امتیازات غیر منطقی که خلاف روح قانون اساسی است باشند.

90 درصد شهر رمادی از وجود تروریست‌ها پاک شد

سرلشکر «علی الهاشمی» فرمانده لشکر دهم ارتش عراق، اعلام کرد که 90 درصد شهر رمادی از حضور تروریست‌ها پاکسازی شده و فقط چند منطقه کوچک مانده که به زودی آن هم پاکسازی خواهد شد.

او گفت که نیروهای لشکر دهم ارتش عراق پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها بیشتر مناطق شهر رمادی را پاکسازی کنند و حضور داعش در 90 درصد شهر رمادی پایان یافته است.

او وعده داد که تا چند روز آینده رمادی به صورت کامل از وجود داعش و دیگر تروریست‌ها پاک شود.

کشف گروهی وابسته به داعش در ارتش عراق

یک منبع امنیتی از کشف یک گروه وابسته به داعش در نیروهای ارتش عراق در استان نینوا خبر داد.

این منبع امنیتی گفت که این گروه در تیپ 11 لشکر سوم ارتش عراق بوده‌اند که در منطقه «سنجار» در استان نینوا مستقر است و آنها از وابستگی خود به ارتش برای ارسال اطلاعات درباره فعالیت‌ها و نقشه‌های ارتش به داعش استفاده می‌کرده‌اند.

این منبع گفت که این افراد دستگیر شده‌اند و احتمالاً افراد دیگری نیز در ارتش عراق وجود داشته باشند.

«برهم صالح» در رأس هیئتی از اتحاد میهنی کردستان به تهران می‌آید

«آزاد جندیانی» سخنگوی رسمی حزب اتحاد میهنی کردستان عراق، خبر داد که «برهم صالح» از سران این حزب، به زودی در رأس هیئتی عالی‌رتبه از اتحاد میهنی کردستان به تهران سفر خواهد کرد.

جندیانی در مصاحبه با یک نشریه محلی گفت که این سفر در آستانه نشست مجمع عمومی اتحاد میهنی کردستان انجام می‌شود که در آن تغییرات مهمی در ساختار رهبری حزب صورت خواهد گرفت.

در همین راستا، برخی منابع نزدیک به سران حزب اتحاد میهنی خبر داده‌اند که هدف برهم صالح انجام هماهنگی‌های لازم با مقامات ایرانی برای به عهده گرفتن ریاست حزب اتحاد میهنی در نبود «جلال طالبانی» و در نتیجه افزایش احتمال دستیابی او به ریاست جمهوری عراق است.

تقدیر نوری مالکی از شجاعت دختر شهید عراق

«نوری مالکی» نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای که از سوی دفتر وی منتشر شد، اعلام کرد: حمایت عشایر و ساکنین الانبار، نینوا و دیگر استانها از ارتش در مبارزه با تروریستها و تبهکاران، ضامن بستن پرونده تروریسم و بازسازی کشور است.

مالکی در این بیانیه همچنین به شهادت دختری به نام فطیم در شهر موصل اشاره کرد و گفت: خانواده فطیم مانند خانواده‌های شهدای ارتش از کمک مالی، یک قطعه زمین و مستمری برخوردار خواهد شد.

نخست وزیر عراق گفت: فطیم در مبارزه با تروریست ها شهید شد و باید اسوه شجاعت تلقی شود.

نیروهای داعش که یونیفورم نظامی پوشیده بودند، چند روز پیش به منزل خانواده‌ای که یکی از اعضای آن در پلیس خدمت می کرد، در شهر موصل استان نینوا حمله کردند و دستان اعضای خانواده را بستند و آنها را از خانه بیرون آوردند تا با ضرب گلوله بکشند، که در این هنگام دختری به نام فطیم فهمید که مهاجمان نظامی نیستند و تفنگی را که در خانه بود، برداشت و به سوی آنها تیراندازی کرد که در تبادل آتش به شهادت رسید.

ابوریشه: داعش در استان الانبار اسکناسی با عکس بن لادن توزیع کرده است

«احمد ابوریشه» رئیس شوراهای بیداری عشایر عراق (صحوات) خبر داد که نیروهای داعش اسکناس‌های خاصی در مناطق تحت کنترل خود توزیع کرده‌اند که در آن عکس بن لادن چاپ شده است.

ابوریشه با نشان دادن تصویر این «دینار داعش» گفت که بر این اسکناس عکس بن لادن و شعار داعش و امضای وزیر اقتصاد داعش چاپ شده است.

او گفت که همه عشایر باید با حضور داعش و القاعده و تروریست‌ها در خاک عراق بجنگند و بدون همکاری آنها نابود کردن تروریست‌ها ممکن نیست. عشایر استان الانبار از برقراری امنیت و قانون در این منطقه حمایت کامل می‌کنند.



1392/11/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن