تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803348238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه آفرینی مردم ایران عظمت نظام را به جهانیان نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حماسه آفرینی مردم ایران عظمت نظام را به جهانیان نشان داد ملایر-ایرنا-امام جمعه موقت ملایر گفت: حماسه آفرینی مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حضور پر شور آنها در راهپیمایی22بهمن، عظمت این نظام را برخ جهانیان کشاند و نشان دهنده اعتقادات درونی آنها به آرمانهای انقلاب اسلامی بود.


به گزارش ایرنا خبرنگار حجت الاسلام ˈسید حسن فاضلیانˈ روز پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر افزود: مردم ایران با حضور در راهپیمایی دهها میلیونی 22 بهمن به خلق حماسه سیاسی دیگری پرداختند.
وی اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده حضور 15 تا 30 درصدی مردم استان روز 22 بهمن ماه را پرشورتر از سال های گذشته به نمایش گذاشت و این نشان از فرهنگ دینی و مذهبی و اعتقاد درونی ملت ما دارد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز، پیام حضور مردم را وحدت و استقامت خواندند، خاطرنشان کرد: مردم ایران نشان دادند که هرگاه لازم است در صحنه حضور دارند.
فاضلیان با بیان اینکه ناامیدی دشمنان از اهداف خود مهمترین پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود، گفت: مردم ایران با راهپیمایی 22 بهمن و حضور همیشگی خود در صحنه به مسئولین مذاکره کننده اعلام کردند که در برخورد با سایر کشورهای طرف مذاکره چگونه عمل کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: لازمه اصلاح فقر اقتصادی در کشور، اصلاح فقر فرهنگی است.
ˈعلی نعمت چهاردولیˈ اظهار داشت: اگر بی حرمتی و یا جرمی در شهرستان اتفاق افتد، به دلیل این است که فرهنگ ناب اسلامی در میان مردم نهادینه نشده است.
وی افزود: تمامی تلاش دشمن برای نابودی فرهنگ ناب محمدی است و باید با تمام امکانات موجود برای جاری کردن این فرهنگی در رگ و خون مردم برنامه ریزی کنیم.
چهاردولی ادامه داد: فرهنگ ناب محمدی در جهان در حال گسترش است و بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان محقق شده و به همین دلیل دشمنان تمامی نقشه های خود را روی مباحث فرهنگی گذاشته اند.
وی با بیان اینکه سنای آمریکا سرمایه بسیار زیادی را برای اسلام هراسی و ایران هراسی اختصاص داده، تصریح کرد: ما نیز باید با تمامی داشته های خود برای نهادینه کردن این فرهنگ ناب محمدی و ناامیدی دشمنان از توطئه هایشان گام برداریم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه فرهنگی به حاشیه شهرها، گفت: رسیدگی به حاشیه شهرها در حال حاضر از نظر فیزیکی قابل قبول است، اما زمینه های فرهنگی نیز باید مدنظر باشد.
چهاردولی بیان داشت: برای کاهش میزان بزهکاری در شهرها باید به نقاط حاشیه ای توجه کرد و در این میان می توان با قوی کردن پایگاه های بسیج و مساجد در این نقاط در زمینه فرهنگ سازی در میان جوانان و نوجوانان کار کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز گفت: تنها راه رشد و توسعه و نجات کشور، مقاومت در برابر دشمنان و پیروی از دستورات رهبری است
ˈمحمدقاسم عبدلیˈ حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه نگاه ولایت مدارانه مردم به ارزش های انقلاب دانست و افزود: مردم بار دیگر پایداری بر ارزش های انقلاب و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب را نشان دادند.
عبدلی با اشاره به نقاط حاشیه شهر به عنوان نقاطی حساس در شهرها که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر هشت نقطه حاشیه ای در سطح ملایر وجود دارد که این نقاط در فقر فرهنگی شدیدی قرار دارند و برنامه فرهنگی مستمری در آنها وجود ندارد.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی هماهنگ و دقیق از سوی دستگاه های فرهنگی شهرستان برای رونق بخشیدن به مسائل فرهنگی حاشیه شهر شد.
ˈمحمدرضا تیموریˈ رییس شورای اسلامی شهر ملایر نیز اظهار داشت: در بحث توانمندسازی حاشیه های شهر ،مبلغ 500 میلیارد ریال به مرکز استان اختصاص یافته، اما تاکنون یک ریال از این مبلغ در این بحث اختصاص نگرفته است.
7528/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن