تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا همه اشتباهات کمک داوران به سود این تیم است؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
چرا همه اشتباهات کمک داوران به سود این تیم است؟
رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ گفت: «می‌خواهیم بدانیم چرا همه اشتباه‌های کمک داوران به سود پیکان است آیا این مسئله یک اشتباه سهوی است یا پشت پرده دارد؟» به گزارش نامه نیوز به نقل از  جام نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد بیانیه باشگاه پیکان مبنی بر شکایت از او به خاطر برخی اظهاراتش، گفت: «یکی از وظایف ذاتی کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ بررسی مسابقات است. فرم‌های مخصوصی در این زمینه تهیه شده است. دو فرم مخصوص شماره 5 و 10 که کاملا محرمانه است و تیم‌های میزبان و میهمان می‌توانند گزارش‌های خود را در مورد عملکرد تیم داوری، میهمان، ناظر مسابقه، انتظامات و سایر موارد به کمیته بازرسی سازمان لیگ ارائه کنند و ما موظفیم ظرف یک هفته اشکالات را بررسی و پاسخ دهیم.»


وی ادامه داد: «با توجه به اینکه لیگ دسته اول نیز به سازمان لیگ ملحق شده است، کارگروه ویژه‌ای نیز برای نظارت بر مسابقات لیگ یک تشکیل دادیم که از ابتدای مسابقات آنها را رصد می‌کنیم.»


علیپور تصریح کرد: «بعد از دیدار پیکان و آلومینیوم هرمزگان مدیرعامل، سرمربی و سرپرست آلومینیوم هرمزگان گزارش‌هایی را به سازمان لیگ ارائه کردند و نسبت به عملکرد تیم داوری اعتراض داشتند. همزمان هم باشگاه یکان نسبت به عملکرد تیم داوری این مسابقات اعتراض داشت و معتقد بود که گل آفساید آنها مردود اعلام شده است. ضمن اینکه مسئولان آلومینیوم هرمزگان معتقد بودند در دقیقه 90 + 3 خطایی پشت محوطه جریمه آنها اتفاق افتاد که داور این خطا را گرفته اما کمک او پرچم می‌زند و خطا را پنالتی اعلام می‌کند و در نهایت با این پنالتی پیکان دو بر یک برنده می‌شود.»


وی ادامه داد: «مشابه همین اعتراض در دیدار پیکان و پارسه تهران و همچنین دیدار پیکان و پاس تهران هم انجام شده است. به همین دلیل ما نامه‌ای به کمیته داوران زده‌ایم و خواستار کارشناسی این مسابقات در مورد اعتراض‌ها شده‌ایم. ما اعلام کرده‌ایم اعتراض هر دو تیم در حال بررسی است اما اینکه باشگاه پیکان بیانیه پراکنی می‌کند، شاید می‌خواهد فرار رو به جلو انجام دهد.»


علیپور تصریح کرد: «ما منتظر اعلام نظرات گروه کارشناسی داوری هستیم اگر این اشکالات فنی و سهوی باشد که مسئله‌ای نیست و اشتباه داوری جزئی از داوری است اما اگر این اشتباهات پشت پرده‌ای داشته باشد به شدت با آن برخورد می‌کنیم. بهتر است باشگاه پیکان هم مسائل را با صدور بیانیه شخصی نکرده و اگر اعتراضی هم دارند آن را به ما اعلام کنند. فرهاد کاظمی سرمربی تیم باید به تعهداتی که داده است پایبند باشد. ظاهرا باشگاه پیکان همان رویه فص گذشته شهرداری تبریز را در پی گرفته است. ما می‌خواهیم بدانیم چرا تمام اشتباهات کمک داوران به نفع پیکان صورت می‌گیرد و به همین دلیل هم از کمیته داوران توضیح خواسته‌ایم. همانطور که گفتم اگر اشتباهات فنی باشد اشکالی ندارد.»


وی با اشاره به صحبت‌های برخی از مسئولان پیکان گفت: «از نظر قانونی صدور بیانیه هم خودش تخلف است و ما آن را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. همچنین برخی از مسابقه‌های مسئولان باشگاه پیکان حاوی اظهارات خاص بوده که وکیل رسمی سازمان لیگ بعد از اخذ گزارش‌های حراست فدارسیون طرح دعوا خواهد کرد. من از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته‌ام این کار را انجام بدهیم.»




1392/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن