تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه پرفسور خدایی:
دانشجویان باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کنند
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویان باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش خود را مضاعف کرده و زمینه‌های تحقق این مهم را فراهم آورند.



به گزارش خبرنگار مهر، پرفسور محمدمهدی خدایی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر عرصه پژوهش و فناوری دانشگاه رازی که در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز مسائل پژوهشی در صدر اهمیت مراکز علمی و تحقیقاتی قرار دارند. وی خاطرنشان کرد: بدون شک جامعه علمی هر کشور یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت آن کشور و رسیدن به توسعه پایدار و ثبات اقتصادی است و اگر در کشورمان نیز به این موضوع توجه لازم صورت گیرد قطعا شاهد تحقق این مهم خواهیم بود. پرفسور خدایی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجویان باید پایان‌نامه‌هایی را دنبال کنند که مشکلی از جامعه را حل کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه هستند برخی ها که به صرف گرفتن مدرک پایان نامه ای را در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می دهند در حالی که نباید اینگونه باشد. رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تلاش برای ارائه پایان نامه های پرمحتوا و همچنین تبدیل علم به ثروت مسئله ایست که باید به جد مورد تاکید دانشجویان و مارکز علمی باشد. خدایی در پایان، گفت: امروزه دانشگاه ها در جهت تبديل ايده به ثروت گام هاي خوبي برداشته اند اما اين گامها بايد جدی تر و با پشتوانه های قوی تری برداشته شود تا شاهد ثمردهی آن باشیم.


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن