تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802201195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ایرنا بازدید کرد مشهد-ایرنا-مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی روز پنجشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد بازدید کرد.


دکتر سید مجتبی احمدی قبل از این بازدید در نشستی گفت:در مدیریت حوادث، مثلثی بنام مثلت بحران مد نظر قرار می گیرد که متشکل از ضلع سیاستگذاری های دولتی،سازمان های بشردوستانه و عام المنفعه و رسانه می باشد که ضلع رسانه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به عنوان قاعده این مثلت مطرح است.
وی با اشاره به جایگاه رسانه ها در ایجاد خلل و یا ارتقای خدمات امداد و نجات، اظهارداشت:در زلزلهˈ هایتیˈ در سال 2010 شاهد انتشار کلیپ ها و گزارشاتی از سوی مردم بودیم که در خبرگزاری سی.ان.ان منتشر شد و همین امر موجب ایجاد شک ، شبه و نواقصی در روند خدمات امداد و نجات و برداشت های اشتباه مسوولان سازمانهای امداد جهانی گردید.
وی افزود: به همین دلیل از همان سال تاثیر فاکتوری بنام فاکتور سی.ان.ان و رسانه در بهبود بخشیدن و یا ایجاد خلل در روند مطلوب فعالیت های مدیریت سوانح مورد توجه جدی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بر این اساس رسانه ها جایگاه موثری در مدیریت بحران و نیز اطلاع رسانی از بحران برای تنویر افکار عمومی دارند، اظهارداشت: رسانه ها علاوه بر اطلاع رسانی اخبار با نحوه کیفیت فعالیت خبری خود می توانند در مدیریت بحران نقش موثری ایفا نمایند.
او افزود: در جریان زلزله بم و روند امداد رسانی در آن نیز رسانه ها نقش موثری در مدیریت بحران ایفا کردند.
احمدی اظهارداشت: برای مثال کاهش چشمگیر مرگ های ناشی از گاز مونواکسید کربن در مشهد به واسطه حضور فعال ، موثر و آموزش گسترده رسانه های گروهی انجام شد که به همین نسبت می توان از ظرفیت رسانه های گروهی در توسعه آموزشهای امداد و نجات بهره برد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: به طور کلی بر این اعتقادیم که رسانه های خبری در مدیریت سوانح و حوادث در قبل، حین و بعد از بروز حادثه نقش حساس و تعیین کننده ای را ایفا می کنند.
وی گفت: در هلال احمر استان همه برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها در جهت افزایش تاب آوری جامعه در برابر بروز حوادث می باشد.
وی افزود: در این راستا تلاش داریم تا با استفاده از پتانسیل های موجود دررسانه های گروهی ظرفیت سازی و آموزش لازم را داشته باشیم تا در صورت وقوع حوادث احتمالی شاهد شکل گیری بحران نباشیم.
احمدی با اشاره به اینکه به دنبال بهبود تعاملات جمعیت با رسانه های گروهی هستیم، گفت: در شهری با ویژگی های مشهد و میزبانی سالانه میلیونها زائر مردم باید آمادگی لازم به لحاظ آموزشهای خود امدادی و کمک به همنوعان و یاری یکدیگر را داشته باشند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: امداد رسانی و ارایه خدمات حمایتی و بشردوستانه از سوی نیروهای هلال احمر رنگ و بویی فراتر از سایر سازمانهای امدادی دارد.
احمد خدادادی افزود: حس انسان دوستی،عرق ملی و مذهبی و از جان گذشتگی نیروهای امداد و نجات که به عینه شاهد آن بوده ایم به گونه ای است که نیروهای امدادی در جریان امداد رسانی از هیچگونه خدمتی فروگذار نیستند.
وی ادامه داد:زلزله بم نشان داد که حس انساندوستی،وطن دوستی و ارزشهای اسلامی در روند ارایه خدمات امداد و نجات به حادثه دیدگان در کشور ما در بین همه مردم وجود دارد.
وی در پایان از همکاری جمعیت هلال احمر استان با ایرنا در خصوص تقویت جریان اطلاع رسانی تقدیر کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی آمادگی افزایش تعامل و تقویت ارتباط با آن جمعیت را دارد.ک/2
7496/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن