تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت های بی رویه و توسعه باغها جهرم را با چالش تامین آب مواجه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون امور عمرانی استانداری فارس : برداشت های بی رویه و توسعه باغها جهرم را با چالش تامین آب مواجه کرده است شیراز - ایرنا ، معاون امور عمرانی استانداری فارس آبرسانی به جهرم را بسیار با اهمیت خواند و گفت: جهرم در گذشته از منابع آب زیرزمینی بسیار با کیفیت برخوردار بوده اما متاسفانه به علت برداشتهای بی رویه و توسعه باغات، اکنون آب شرب مردم این شهرستان از کیلومترها دورتر تامین می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، خلیل رضاییان در بازدید از خط آبرسانی به شهرستان جهرم افزود: آبرسانی به این شهرستان از مسیر دور موجب افزایش هزینه تامین آب می شود.
در این بازدید که با حضور حمیدرضا دهقانی مدیرعامل آب منطقه ای فارس، محمد رحیمی نماینده مجری طرح آبرسانی به جهرم از سد سلمان فارسی صورت گرفت، معاون عمرانی استانداری فارس از هشت کیلومتر اول طرح آبرسانی به لار، که قبل از تصفیه خانه موجود قرار دارد، بازدید کرد.
رضاییان و هیات همراه همچنین از مسیر عبور خط لوله و مخازن پنج هزار متر مکعبی واقع در ایستگاه پمپاژ و محل احداث ایستگاه پمپاژ بازدید کردند.
مدیرعامل آب منطقه ای فارس نیز با اشاره به اهمیت این طرح در بهبود وضعیت آب شرب شهرستان جهرم، این طرح را یکی از موثرترین طرحهای آبرسانی در سطح استان و جنوب فارس دانست .
حمید رضا دهقانی ابراز امیدواری کرد : با تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولین، و تامین اعتبار مورد نیاز طرح، این پروژه در زمان معین به بهره برداری برسد.
شهرستان جهرم در فاصله 192 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد. ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن