تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تشدید مراقبت‌های بهداشتی و بسیج سلامت در آبادان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان بحرینی خبر داد:
طرح تشدید مراقبت‌های بهداشتی و بسیج سلامت در آبادان آغاز شد
آبادان – خبرگزاری مهر: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز طرح تشدید مراقبتهای بهداشتی و بسیج سلامت در آبادان خبر داد.



نصراله حسونی بحرینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیکی ایام نوروز گفت: گروه‌های بهداشتی این دانشکده از امروز تا پانزدهم فروردین ماه سال 93 نسبت به انجام مراقبتهای بهداشتی از مراکز عرضه مواد غذایی، داروخانه ها، مراکز پخت غذا و سایر موارد مشابه اقدام می کنند. وی جلوگیری از شیوع احتمالی بیماریهای واگیر را علت اصلی طرح تشدید مراقبتهای بهداشتی و بسیج سلامت عنوان کرد. حسونی بحرینی ضمن اعلام آماگی واحد متبوع خود در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به میهمانان نوروزی، افزود: به دلیل گستردگی موضوع سلامت توجه به این مقوله تنها مربوط به دانشکده علوم پزشکی نمی شود و ارگانهای مختلف همچون شهرداری، نیروی انتظامی، راهور و غیره باید در این امر دخیل شوند. وی اظهار کرد: از سوی دیگر نباید با عنوان رسیدگی و فراهم کردن امکانات برای میهمانان نوروزی از شهروندان غافل شد. معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: علاوه بر مهیا سازی مراکز درمانی و بهداشتی سطح شهر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 11 تخت  مهیا شده و موتورلانس (موتورهای خدمات رسان درمانی در زمان ترافیک) نیز آماده شده است. حسونی بحرینی یادآور شد: با توجه به استهلاک آمبولانسها خواستار همراهی بهداری شرکت نفت در جهت در اختیار قرار دادن آمبولانسهای مربوطه شان در هنگام نیاز هستیم تا به این ترتیب شاهد کمترین خطر برای مردم باشیم. وی از آمادگی کامل بیمارستانهای نفت، تامین اجتماعی، شهید بهشتی و طالقانی  با بهره مندی از تمامی امکانات  جهت پذیرش و درمان بیماران در ایام نوروز خبر داد. حسونی بحرینی گفت: همچنین هماهنگیهای لازم با پزشکان متخصص در زمینه حضور در بیمارستانها و رفع نیاز تخصصی آنان انجام شده است. وی افزود: مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان علاوه بر انجام کارهای روزمره به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفع نیاز به خدمات بهداشتی ودرمانی در یادمان والفجر 8 و شلمچه مستقرخواهند شد. معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهردای خواست تا شرایط ترافیکی کمپینگی را که برای استقرار میهمانان نوروزی در نظر می گیرد را نیز بررسی کند تا در صورت نیاز به حضور فوریتهای پزشکی و ارائه سایر خدمات با مشکل مواجه نشوند.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن