تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیراز، محروم در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شیراز، محروم در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز- ایرنا- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: شهر شیراز در بخش رشد و توسعه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محرومیت است به طوری که با توجه به مرکزیت و وسعت این شهر،از شش شعبه کانون برخوردار است.


به گزارش ایرنا مجتبی حق پرست روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: متاسفانه شهر شیراز در توسعه و رشد شعبه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فارس در محرومیت است و این در حالی است که برخی از استان های همجوار، دارای 17 شعبه کانون پرورش فکری فعال در مرکز استان است.
وی افزود: امروز بخش مرکزی شهر شیراز و شهرک های اطراف شیراز فاقد شعبه های کانون پرورش فکری است و خدمات فرهنگی به کودک و نوجوانان این مناطق ارائه نمی شود.
مدیر کانون زبان ایران در فارس گفت: شهر شیراز در مناطق مختلف نیازمند شعبه های فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و این در حالی است که با توجه به گستردگی شهر و وجود شهرک های حاشیه ای، شش مرکز پاسخگوی نیاز مخاطبان نیست.
حق پرست بیان کرد: در تلاش برای راه اندازی یک واحد کتابخانه سیار در شهر شیراز و مناطق حاشیه ای این شهر هستیم که با توجه به فعالیت های انجام شده این کتابخانه سیار از اول مهرماه سال آینده به خدمت رسانی مشغول خواهد بود.
وی با بیان اینکه هم اکنون 55 شعبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه های ثابت، سیار روستایی و پستی در استان فارس فعالیت می کند اضافه کرد: مبنای توسعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فارس توجه به مناطق محروم بوده است.
حق پرست ادامه داد: امسال سه شعبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهرستان های رستم، داراب و جهرم افتتاح شد که با افتتاح این شعبه ها، پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در کانون پرورش فکری به طور کامل اجرایی شد.
وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان استان فارس امسال اقبال و توجه خوبی به کانون پرورش فکری داشتند عنوان کرد: در سال جاری تعداد هشت هزار کودک و نوجوانان عضو مراکز کانون پرروش فکری در فارس شدند که این آمار رشد 58 و نیم درصد را در این بخش نشان می دهد.
حق پرست افزود: امسال اعضای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تعداد 263 هزار جلد کتاب به امانت گرفتند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری فارس امسال درمسابقات جهانی و کشوری بسیار خوش درخشید گفت: در سالجاری پنج مربی به عنوان مربی نمونه کشور و 11 کودک و نوجوان از کانون پرورش فکری فارس در مسابقات جهانی حائز رتبه های برتر شدند.
حق پرست در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پنج کتاب منتشر شده کتاب قصه های بومی و محلی تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به چاپ دوم و توزیع در سطح کشور رسیده است.
وی اظهارکرد: سه جلد این کتاب ها توسط کانون پرورش فکری کشور در حال چاپ است.ک/2
7382/667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن