تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی زیست بوم پایدار و توسعه در اراک برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش ملی زیست بوم پایدار و توسعه در اراک برگزار می شود اراک - ایرنا - همایش ملی زیست بوم پایدار و توسعه 18 اردیبهشت ماه سال اینده در اراک برگزار می شود.


رییس همایش کشوری زیست بوم پایدار و توسعه ، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این همایش ملی با هدف معرفی و اشاعه مفاهیم زیست بوم پایدار و ایجاد همگرایی و همدلی در حوزه های خصوصی، دولتی و مردمی در ارائه راهکارهای ترمیمی اکوسیستم های شکننده و مهار معضلات زیست محیطی و تدوین سند جامع ملی زیست بوم کشور برگزار می شود.
ˈمحمد مصطفویˈ افزود: مدعوین پیشنهادی برای این همایش ملی نماینده سازمان ملل در ایران، معاون رییس جمهوری و ریسس سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از سفرای کشورهای خارجی و بیش از 300 نخبه زیست محیطی و دانشگاهی هستند که حضور و دعوت از آنها در دست پیگیری است.
رییس همایش ملی زیست بوم پایدار وتوسعه بیان کرد: با توجه به اینکه مباحث زیست محیطی به عنوان یکی از وظایف و اولویت های دولت یازدهم هدفگذاری شده ، تدوین برنامه بلند مدت زیست محیطی برای رفع بحران ها و محور قرار دادن مسایل زیست محیطی از اهداف این همایش است.
دبیر کمیته علمی این همایش ملی نیز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه پایدار در سایه محیط سالم اجتماعی و اقتصاد اصولی استوار است و تلاش این همایش بر این گذاشته شده که رابطه زیست بوم با سه حوزه محیط زیست، اجتماع و اقتصاد بصورت علمی در 16 محور با مشارکت هسته های نخبگان و محققان دانشگاهی و علمی واکاوی و به تدوین سند عملیاتی بیانجامد.
:ˈسیاوش آقاخانیˈ افزود: حفظ و احیای منابع طبیعی پایه و راهکارهای بهره برداری بهینه، زیست بوم پایدار شهر سالم و اصول مهندسی زیست بوم، تغییرات اقلیمی ، ظرفیت سرزمینی و پیامدهای زیست محیطی، مدیریت پسماند و زیست بوم، تنوع زیستی ، پایداری زیست بوم با فناوری نوین و مدیریت جامع زیست بومی محورهای کارگروه محیط زیست و زیست بوم این همایش است.
آقاخانی محورهای ویژه این همایش یکروزه را ارزیابی و ارائه راهکار آلودگی های کلانشهر اراک، الگوهای پایدار حمل و نقل شهری اراک، توسعه زیست بوم صنایع در شهرهای استان مرکزی ، تالای کویری میقان اراک و بهره برداری پایدار زیست بومی، بحران آبی دشت های استان مرکزی، برنامه ریزی کاربری زمین و ظرفیت ها، چالشها و راهکارهای مدیریت زیست بوم عنوان کرد.
وی امضای تفاهم نامه حوزه غیردولتی و سازمان ملل با حضور رییس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل درایران، اهدای تندیس برترین های محیط زیست به نخبگان زیست محیطی کشور، امضای سند ملی زیست بوم پایدار کشور و امضای توافق نامه سه جانبه اتاق بازرگانی، بخش دولتی و خصوصی برای استقرار دبیرخانه دایمی همایش زیست بوم در اراک را از برنامه های این همایش عنوان کرد.
دبیر کل این همایش ملی نیز در جمع خبرنگاران گفت: همایش ملی زیست بوم پایدار با چهار کمیته علمی، اجرایی ، مالی و پشتیبانی وتبلیغات دنبال می شود واجرای آن الگوی ملی سند راهبردی توسعه زیست بوم پایدار برای هشت کلانشهر خواهد بود.
دکتر ˈمحمدحسین محمدیˈ افزود: این همایش به دنبال همکاری بخشهای دولتی ، مردمی و خصوصی در راهبری صحیح موضوعات زیست بوم کشور و استان مرکزی است و هم اندیشی نخبگان و دانشگاهیان ، معضل شناسی و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از مفاهیم زیست بوم در آن دنبال می شود.
وی عنوان کرد: فراخوان مقالات این همایش ملی آغاز شده و متقاضیان می توانند تا 29 اسفند ماه جاری مقالات خود را به دبیرخانه همایش تحویل دهند .ک/3
560/ 556/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن