تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي واحدهاي صنعتي نيمه تعطيل در دستور کار قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی
راه‌اندازي واحدهاي صنعتي نيمه تعطيل در دستور کار قرار گرفت
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: راه اندازي واحدهاي صنعتي نيمه تعطيل در اولويت برنامه هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران است.



به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد علی سید ابریشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بيان اينكه زخمهاي واحدهاي صنعتي را بايد درمان كنيم افزود: با كمك به واحدهاي صنعتي و رفع موانع توليد در صدد كم كردن مشكلات پيش روي صنعتگران هستيم.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران اظهار كرد: هر چند در دوران رکود تورمی هستیم اما باید امکانات نقدینگی را در اختیار واحدهای صنعتی بگذاریم تا جریان اقتصادی فعال شود و سرمایه گذاری های ناقص تکمیل و توسعه یابد.

وی اضافه کرد: در ابتدای کار دولت جدید تورم حدود 42 درصد بود که اکنون به حدود 28 درصد کاهش یافته است، هر چند در چنین شرایطی نمی خواهیم تورم را تحریک کنیم اما تزریق پول به واحدهایی که قابلیت های لازم را دارند باید صورت گیرد تا اشتغال فعال و سرمایه گذاری ها کامل شود.

سيد ابريشمی خاطر نشان كرد: بیشتر واحدهای صنعتی با مشکلات کمبود نقدینگی، پرداخت مالیات و بیمه رو به رو هستند.

وی با بيان اينكه در مجموع شهرکهای صنعتی کشور تا پایان شهریور حدود پنج هزار و 200 واحد تعطیل بوده است اظهار اميدواري كرد: براي كاهش اين روند بايد همه دستگاههاي خدمات رسان به منظور افزايش سرمايه گذاري و اشتغال به واحدهاي صنعتي كمك كنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: حدود 890 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی به دلیل بدهی بانکی به تملک بانک ها درآمده که از این تعداد 192 واحد کم و بیش فعالیت دارند.

به گفته سیدابریشمی علت بدهی این واحدها بهره بالای بانکی و کمبود نقدینگی است.

وي با بيان اينكه حريم هاي موجود در استان گلستان و استانهاي شمالي مانع پيشرفت صنعت در اين مناطق شده است، خاطر نشان كرد: حريم دريا، رودخانه، تيرهاي انتقال نيرو و حريم محيط زيست مشكلات گسترده اي براي اين صنعتگران اين استان به وجود آورده است.

سيد ابريشمي در پايان اين مراسم ميزان سرمايه گذاري در استان را مناسب و خوب ارزيابي كرد.  


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن