تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803960523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: در تراکتور سردار نيستم سرباز هوادارانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: در تراکتور سردار نيستم سرباز هوادارانم
تراکتور توانست قهرمان جام حذفي شود و کلکسيون افتخارات تراکتور را بعد از 43 سال صاحب اين افتخار کنند. يکي از کساني که نقش بسزايي در اين موفقيت داشت جمشيد نظمي مديرعامل موفق و بومي اين تيم بود.

 نظمي که زحمات شبانه روزي‌اش بعد از انتصابش در تراکتور خيلي زود جواب داد، در مصاحبه با سايت گل حرف‌هاي جالبي مي‌زند. مصاحبه با مديرعامل تراکتور را بخوانيد.

قهرماني در جام حذفي؟

خيلي شيرين بود و زحمات بيش از حد مجموعه تراکتور شيريني اين جام را بيشتر مي‌کند. اين اتفاق هم براي ما و هم براي مردم آذربايجان يک آرزوي 43 ساله بود و شيرين‌تر از آنکه براي ما باشد براي مردم بود. خوشحالم که توانستيم اين جام را به مردم خوب آذربايجان هديه کنيم.

استقبال مردم؟

شادي و استقبال مردم نشان مي‌دهد که چقدر آنها تشنه بودند. آنها مثل هميشه بي‌نظير از ما استقبال کردند و نشان دادند که صاحبان واقعي تراکتور آنها هستند. مردمي که در سرما و گرما به ياري تيمشان مي‌شتابند و 1700 کيلومتر به کرمان مي‌آيند و تيمشان را سرپا تشويق مي‌کنند. دست همه آنها را به گرمي مي‌فشارم.

نقش سردار نظمي در اين موفقيت؟

در مجموعه تراکتور من سردار نيستم، من سرباز تراکتور هستم و سعي مي‌کنم هميشه خدمتگذار اين تيم و مردم خوب آذربايجان باشم. بگذاريد اين‌طور تعبير کنم يک ماشين از اجزاي مختلفي تشکيل شده است و يک فرمان دارد من هنرم اين بود که نقشي که به عنوان فرمان داشتم را به خوبي ايفا کنم وگرنه اين قهرماني حاصل زحمات آقاي جلالي و زيني‌زاده و هيات مديره محترم و بازيکنان تيم و همه اعضاي خانواده تراکتور بود. من فقط توانستم حلقه‌ها را به هم اتصال دهم و به کمک خدا بحران‌ها را جمع کنم و اين تيم را به سرمنزل مقصدو برسانم.

قبول داريد پذيرفتن تيم آن هم در شرايط بحراني کار خيلي سختي بود. شايد آمدن شما يک ريسک بود؟

من با بررسي کاملي که از شرايط تيم داشتم پا به تراکتور گذاشتم. اولين‌بار هم در کنفرانس خبري گفتم من حرف زياد نمي‌زنم و کار را انجام مي‌دهم و بعد حرف مي‌زنم، برنامه‌ريزي من براي جام حذفي بود و فقط به تصاحب اين جام فکر مي‌کردم و خدا را شکر که توانستيم با کمک خدا و مردم و زحمات هيات مديره که هميشه در پشت صحنه به تراکتور کمک مي‌کنند اين موفقيت را رقم بزنيم.

در موفقيت تراکتور و قهرماني در جام حذفي شانس چقدر دخيل بود؟

اين قهرماني شانسي نبود و حاصل زحمات بزرگ به نام تراکتور بود که مردم در راس آن بودند. بعضي‌ها مي‌گويند تراکتور شانسي قهرمان شد. اما بايد بگويم در همين مرحله تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال و پرسپوليس و فولاد وجود داشتند که حذف شدند. همين مس توانسته بود استقلال را در آزادي حفظ کند و فولاد پرسپوليس را شکست داده بود و ما توانستيم با شکست فولاد و شکست مس در خانه خودش اين قهرماني را به مردم هديه کنيم.

برنامه شما براي ادامه ليگ؟

برنامه اصلي ما حفظ اعتبار تراکتور در ليگ است و ديدن و محک بازيکنان توسط سرمربي تيم براي فصل اينده است و سعي مي‌کنيم از اين فرصت باقيمانده تا پايان فصل به خوبي استفاده کنيم.

برنامه شما براي آينده در تراکتور؟

هدف اصلي ما قهرماني در فصل آينده است و از همين الان برنامه‌ريزي خود را شروع کرده‌ايم. ما قهرماني را در فصل آينده مي‌خواهيم و براي شادي مردم تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم. البته با تمام وجود به سراغ جام باشگاه‌هاي آسيا مي‌رويم و مطمئن باشيد آنجا هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.

چهارشنبه 1392/11/30 12:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن