تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802758059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتور از کویر کرمان به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فینال جام حذفی - کرمان؛
تراکتور از کویر کرمان به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت
تیم های فوتبال مس کرمان و تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف یکدیگر رفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار پایانی جام حذفی بین دو تیم تراکتورسازی و مس کرمان در ورزشگاه امام علی روز جمعه 25 بهمن  در حال برگزاری ست.
نکته‌ی جالب جام حذفی این است که در دیدار پایانی هیچ‌کدام از دو تیم پایتخت در فینال حضور ندارند. پرسپولیسی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند و استقلال هم در مرحله نیمه ‌نهایی مقابل مس کرمان شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر در جایگاه ششم قرار دارد و مس کرمان نیز در قعر جدول است. اگر مس کرمان در جام حذفی قهرمان شود و در لیگ برتر بازی‌های باقی ‌مانده خود را شکست بخورد تیمی خواهد بود که قهرمان جام حذفی است ولی به لیگ دسته یک سقوط می‌کند. تراکتورسازی بعد از شکست 3 بر صفر مقابل نفت تهران و خارج شدن از کورس قهرمانی به امید قهرمانی در جام حذفی است تا بتواند علاوه بر قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. در تیم مس کرمان نیز لوکابوناچیچ برای حفظ محبوبیتش امیدوار است که بتواند این تیم را در جام حذفی به قهرمانی برساند تا تیم را از لحاظ روحی آماده ادامه‌ی مسابقات لیگ برتر کند. این بازی جدال بهترین‌ گل‌زنان دو تیم نیز است انصاری فرد با 11 گل زده و ادینهو با 7 گل زده بهترین گلزنان تراکتورسازی و مس کرمان هستند. ادینهو با زدن 2 گل مقابل استقلال در مرحله‌ی نیمه‌ نهایی موجب حذف استقلال شد و سعی خواهد کرد در این بازی قدرت گل‌زنی خود را به رخ سرخ‌پوشان تبریزی بکشاند. جدال تراکتورسازی تبریز و مس کرمان بحث اختصاص تعداد تماشاگران را نیز به میان آورده است. مسی‌ها بیان کردند که فقط 10 درصد جایگاه تماشاگران را به تبریزی‌ها اختصاص می‌دهند اما سازمان لیگ عنوان کرد که این قانون در فینال جام حذفی صدق نمی کند و اختصاص جایگاه برای تماشاگران هر دو تیم به طور مساوی است. این دیدار را یدالله جهانباری سوت خواهد زد و محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزا بیگی کمک داوران این بازی هستند و موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده‌اند.حواشی قبل از دیدار
کری خوانی خلبان استقلالی برای هواداران تراکتورسازی!


خلبان استقلالی این پرواز در حالی که نزدیک به 70 هوادار تراکتورسازی در هواپیما حضور داشتند با گفتن اینکه استقلال از تراکتور بهتر است برای هواداران تراکتوری کری خوانی می کرد.


حضور مربیان تیم ملی در کرمان


دانیل گاسپار – مربی دروازه بانان و مارکار آقاجانیان - مربی تیم ملی امروز از نزدیک دیدار فینال جام حذفی که بین تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز راس ساعت 16:10 در کرمان برگزار خواهد شد از نزدیک تماشا و آنالیز خواهند کرد.
حواشی دیدارحضور علی کفاشیان به همراه مهدی تاج، محمدرضا ساکت و غلامرضا بهروان در ورزشگاه در حالی که گفته می‌شود محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای دیدن این بازی به ورزشگاه  می‌آید اما نه تنها به استادیوم نیامده بلکه شنیده می‌شود او به کرمان هم هنوز نیامده است.
  ورزشگاه امام علی 10 هزار نفر گنجایش دارد اما شنیده می‌شود حدود 13 هزار نفر می‌توانند در این ورزشگاه حاضر شوند که تا الان حدود 12 هزار نفر در استادیوم حضور دارند.مهدی کیانی در دقیقه 7 کارت زرد دریافت کرد.مارکار آقاجانیان و دن گاسپر مربیان تیم ملی در ورزشگاه حاضر هستند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.هواداران تبریزی به بی‌عدالتی‌هایی که برای تماشاگران به وجود آمده اعتراض‌هایی داشتند و معتقد بودند که هواداران آنها را به داخل ورزشگاه راه نمی‌دهند.
پس از اصابت شوت ادینهو به تیر دروازه هواداران مس کرمان با شعار «حامد تیر دروازه» به دروازه‌بان تراکتورسازی کنایه زدند. بین هواداران مس کرمان درگیری به وجود آمد.با این حال هواداران مس به تیم مقابل فحاشی نکرده اند.
بر روی نیمکت تراکتورسازی فرشید طالبی و بر روی نیمکت مس کرمان حسن رودباریان و هادی تأمینی چهره‌های نام آشنایی هستند که حضور دارند.این بازی در نیمه اول بدون گل پایان یافت.برتری تراکتور در دقیقه 51 با گل سعید دقیقیاین بازیکن (69) کارت زرد دریافت کرد.کریم انصاری فرد (81) کارت زرد دریافت کرد.در صحنه‌ای از مسابقه در دقیقه 68 مصطفی شجاعی درون محوطه جریمه سرنگون شد که بوناچیچ اعتقاد به خطای پنالتی داشت به همین خاطر او اعتراض زیادی به داور کرد که با تذکر جدی داور چهارم روبرو شد. پس از گل تراکتورسازی هواداران مس کرمان در سکوت به سر می‌برند. کریم انصاری‌فرد و سعید دقیقی از هواداران خود درخواست می‌کردند تیم را با شدت بیشتری تشویق کنند.









تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن