تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802670266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب بازیکنان تراز اول در تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جذب بازیکنان تراز اول در تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی
تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی بطور منظم در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.


به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، علیرضا شهیدی‌پور مدیر مجموعه ورزشی فتح این واحد دانشگاهی و سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجتمع ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات از امکانات سخت افزاری مناسبی برای برگزاری تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است. 


وی ادامه داد: تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی، در حال حاضر بطور منظم در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است. 


سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی، ‌ افزود: سالن بدنسازی، ‌ استخر سرپوشیده به همراه دروازه‌های استاندارد واترپلو، اتاق کنفرانس به منظور بازبینی فیلم بازی‌ها و... از جمله امکانات سخت افزاری است که در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات دراختیار تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است. 


وی به میزبانی مسابقات لیگ بر‌تر واترپلو در واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد و ادامه داد: درصدد هستیم تا با تجهیز هرچه بهتر استخر واحد علوم و تحقیقات، شرایط لازم و کافی را برای میزبانی بازی‌های تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ بر‌تر در واحد علوم و تحقیقات فراهم کنیم. 


مدیر مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه مجموعه ورزشی فتح از امکانات میزبانی مناسبی برای رشته‌های مختلف ورزشی در بخش خواهران و برادران برخوردار است، افزود: تا کنون این مجموعه میزبان مسابقات مختلفی است. 


شهیدی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر کسب مقام قهرمانی در لیگ بر‌تر واترپلو ایران در سال آینده و همچنین راه یابی به مسابقات آسیایی واترپلو ازبرنامه‌ها و اهداف اساسی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۳ است. ‌ به همین منظور، علاوه بر تدوین برنامه‌ای منظم و منسجم تمرینی، به جذب بازیکنان تراز اول برای تقویت تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده، اقدام خواهد شد. 
وی با بیان اینکه مسابقه نیمه نهایی لیگ بر‌تر را با اختلاف یک امتیاز در مجموع بازی رفت و برگشت، به تیم شهبازی زنجان واگذار کرده ایم‌، افزود: با اتحاد و یکدلی‌ای که بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، تمام سعی خود را خواهیم کردکه در بازی رده بندی با تیم گچساران، به مقام سومی این دوره از لیگ ایران دست پیدا کنیم. 


مدیر مجموعه ورزشی فتح، همکاری و فعالیت مجموعه واحد علوم و تحقیقات را در کسب موفقیت‌های تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی موثر و ضروری دانست و گفت: دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد حمایت‌های خوبی از تیم واترپلو این دانشگاه داشته‌اند. 


شهیدی‌پور با بیان اینکه مجموعه ورزشی فتح یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی دانشگاهی در سطح کشور است و شامل سه بخش محوطه ورزشی روباز، استخر سرپوشیده و سالن‌های چند منظوره است، تصریح کرد: سالن چندمنظوره شامل سالن ورزشی با قابلیت برگزاری مسابقات والیبال، بسکتبال و فوتسال با گنجایش ۱۰۰۰ نفر، سالن کشتی، ورزش‌های رزمی، بدنسازی، اسکواش، بدمینتون و تنیس روی میز از جمله امکانات مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات است که متاسفانه علی رغم امکانات موجود از ظرفیت‌های حال حاضر به خوبی استفاده نشده است. 


وی این مجموعه ورزشی را شامل محوطه ورزشی روباز همچون زمین فوتبال با گنجایش ۱۵۰۰ نفر تماشاچی، زمین والیبال با گنجایش ۲۷۶ نفر تماشاچی، زمین هندبال با گنجایش ۷۴۱ نفر تماشاچی و زمین بسکتبال با گنجایش ۵۰۱ نفر تماشاچی دانست و ادامه داد: در حال حاضر مجموعه ورزش فتح در بخش خواهران دارای رشته‌های ورزشی چون والیبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، تنیس روی می‌ز، بدمینتون و هندبال و در بخش برادران نیز دارای رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، تنیس روی می‌ز، بدمینتون، هندبال، واترپلو، کشتی، تکواندو، کاراته، فوتسال و... است.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن