تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امین زاده:اجرای منشور حقوق شهروندی از اوایل سال93/ نظرات اعضای خبرگان و نمایندگان مجلس اخذ شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
امین زاده:اجرای منشور حقوق شهروندی از اوایل سال93/ نظرات اعضای خبرگان و نمایندگان مجلس اخذ شد

امین زاده:اجرای منشور حقوق شهروندی از اوایل سال93/ نظرات اعضای خبرگان و نمایندگان مجلس اخذ شد
معاون حقوقی رئیس جمهور با ابراز امیدواری نسبت به اجرای حقوق شهروندی از اوایل سال آینده، گفت: به زودی جدولی را در سایت معاونت و در کنار سندی که رئیس جمهور دستور تهیه آن را داده اند، قرار خواهیم داد. در این جدول قصد داریم پیشنهادهایی که برای هر ماده از حقوق شهروندی به ما رسیده است را بیان کرده و نحوه اعمال آن را در سند نهایی مشخص کنیم.
به گزارش نامه نیوز، الهام امین زاده در گفتگو با مهر، در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین اقداماتی که درباره منشور حقوق شهروندی از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری صورت گرفته است، اظهار کرد: حرف های مردم و پیشنهادات نخبگان، علماء و دانشگاهیان که درباره حقوق شهروندی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسیده است، هم اکنون در حال بررسی است.
وی افزود: حتی نظرات، تحلیل ها و دغدغه های اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس درباره حقوق شهروندی اخذ شده و در حال بررسی است. معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: به زودی جدولی را در سایت معاونت و در کنار سندی که رئیس جمهور  دستور تهیه آن را داده اند، قرار خواهیم داد. در این جدول قصد داریم پیشنهادهایی که برای هر ماده از حقوق شهروندی به ما رسیده است را بیان کرده و نحوه اعمال آن را در سند نهایی مشخص کنیم. وی در پاسخ به سئوالی درباره زمان نهایی شدن سند حقوق شهروندی، ادامه داد: قرار بود در بهمن ماه تکلیف سند حقوق شهروندی مشخص شده و آن را نهایی کنیم، اما با توجه به حجم بالای کار و پیشنهادات بسیاری که برای بخش های مختلف این منشور به دست ما رسیده است، احتمالا تا اواخر اسفند (پایان سال) بتوانیم این منشور را نهایی کنیم. امین زاده درباره میزان پیشنهاداتی که درباره منشور حقوق شهروندی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسیده است نیز گفت: بیش از هزار پیشنهاد، تحلیل و نظر درباره بخش های مختلف منشور حقوق شهروندی به دست ما رسیده است که همه آنها بررسی خواهد شد و نسبت به اعمال این نظرات در سند نهایی اقدام خواهیم کرد. وی یادآوری کرد که هم اکنون یک تیم 10 نفره کار بررسی پیشنهادات و نظرات رسیده به معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره منشور حقوق شهروندی را برعهده دارد و به نظر می رسد که تا پایان سال جاری بتوانیم نسبت به بررسی و اعمال این نظرات در منشور حقوق شهروندی اقدام کنیم. معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که منشور حقوق شهروندی در راستای تامین حقوق شهروندان از چه زمانی اجرایی خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که از اوائل سال 1393 شاهد اجرای منشور حقوق شهروندی در جامعه باشیم. وی اضافه کرد: دولت و شخص آقای دکتر روحانی اعتقاد دارند که هم مردم باید نسبت به تمامی حقوق شهروندی خود آگاه باشند و هم انیکه دستگاه ها نسبت به حقوق مردم به صورت تمام و کمال آگاهی یافته و برای ادای آن تلاش کنند.  امین زاده در پاسخ به این سئوال که پس از نهایی شدن منشور حقوق شهروندی، دولت این سند را به صورت لایحه تقدیم مجلس خواهد کرد یا اینکه به مصوبه دولت و به صورت بخشنامه نسبت به ابلاغ آن اقدام خواهد کرد، گفت: پس از جمع بندی نهایی منشور حقوق شهروندی، این سند را به رئیس جمهور جهت تصمیم گیری از سوی ایشان و طی مراحل بعدی تقدیم خواهیم کرد. وی تاکید کرد که اگر نیاز باشد سند تهیه شده درباره حقوق شهروندی به صورت لایحه تقدیم مجلس شود، نسبت به آن اقدام خواهیم کرد، در غیر اینصورت منشور با مصوبه دولت به صورت بخشنامه ابلاغ خواهد شد. هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص انجام نشده است.




1392/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن