تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816371410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی وهابیون از خواب بیدار می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وقتی وهابیون از خواب بیدار می شوند
رئیس پلیس مذهبی عربستان، مبلغانی را که جوانان این کشور را برای رفتن به جهاد در مناطق درگیری دعوت می‌کنند، فتنه‌گر خواند و گفت: کسانی که از شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای به عنوان تریبونی برای پخش شرارت خود استفاده می‌کنند، مبلغان و منادیان فتنه و آزار هستند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس پلیس مذهبی عربستان (شورای امر به معروف و نهی از منکر) به صراحت اعلام کرده است کسانی که چنین فتاوایی در عربستان صادر می‌کنند، فتنه گر هستند، چون تنها کسی که مجاز به صدور فتوای جهاد است، ملک عبدالله است.


آل الشیخ گفت: دعوت به جهاد تنها از سوی پادشاه کشور امکان دارد و هر کس غیر از ملک عبدالله، حکم جهاد صادر کند، فتنه گر است و مشروعیت ندارد و به همین سبب باید شرش از جامعه کم شود.


رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر عربستان موسوم به رئیس پلیس مذهبی در اظهاراتی که نشان دهنده نگرانی شدید وی از پیامدهای صدور فتاوای دروغین و غیر اسلامی از سوی مبلغان و علمای وهابی سعودی است، گفت: تمام مردم این کشور با خدا و عقیده توحید مرتبط هستند و جامعه سعودی، جریان‌های بیگانه و خارجی را نمی‌شناخت، مگر پس از آنکه «فتنه افکنان و کسانی که اهداف بلندمدت دارند» با هدف نابودی ملتها وارد شدند.


عبداللطیف آل الشیخ در گفتگو با الوطن به فریب جوانان عربستان از سوی مبلغان وهابی و رفتن آنها به سوریه با تکیه بر فتوای دروغین جهاد از سوی وهابیون اعلام کرد فتنه افکنان بدون شک، افراد ساده لوح را فریفته اند.


رئیس پلیس مذهبی عربستان اعلام کرد باید از آزار و اذیت مبلغان فتنه و شرارت که جوانان را فریب داده و آنها را برای رفتن به جهاد در مناطق درگیری دعوت می‌کنند، جلوگیری کرد.


وی اظهار کرد: کسانی که از شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای به عنوان تریبونی برای پخش شرارت خود در جامعه (عربستان) استفاده می‌کنند، مبلغان و منادیان فتنه و آزار هستند.


وی افزود: این افراد از تمام وسایل مشخص از جمله وسایل ارتباط اجتماعی (مانند فیسبوک، توئیتر) برای فتنه افکنی استفاده می‌کنند، آنها از همه وسایل استفاده می‌کنند، مبلغان و منادیان فتنه حتی اگر برای یکی از آنها این امکان فراهم شود در دستشویی‌ها هم به فتنه افکنی خواهند پرداخت، فتنه افکنان دین و اخلاق ندارند که مانع این کارهایشان شود.


آل الشیخ، اعلام کرد: فتنه افکنان، نه دین دارند نه اخلاق نه ملی گرا هستند و تمام هم و غمشان، خودشان هستند و تلاشهایی که برای برهم زندن امنیت و ثبات در کشورها انجام می‌دهند، هر کس فتنه افکنی میکند، واجب است که شر او را از جامعه دفع کرد.


این شخصیت وهابی در حالی خواستار عبرت گرفتن از کشتار و ویرانی و فضای رعب و وحشت در کشورهای اطراف عربستان (به ویژه سوریه و عراق) شد که عاملان این ناامنی و خشونتها، تروریستهایی هستند که از سوی همین فتنه افکنانی تربیت و تحریک می‌شوند که وی به آنها اشاره کرده است.


آل الشیخ گفت: دعوت به جهاد تنها از سوی ولی امر که پادشاه کشور ماست، امکان دارد و هر کس غیر از ملک عبدالله، حکم جهاد صادر کند، فتنه گر است و مشروعیت ندارد و به همین سبب باید شرش از جامعه کم شود.


وی در خصوص دوره‌های امنیت فکری نیروهای عضو شورای امر به معروف یا پلیس مذهبی عربستان هم به اظهار نظر پرداخت.


باید به نکته اشاره کرد که در طول سه سالی که از بحران سوریه می‌گذرد، مبلغان و شخصیت‌های وهابی عربستان به سبب صدور فتاوای خشونت آمیز و ضد اسلامی تکفیر که اوج آن، فتوای ضد بشری و ضد اسلامی موسوم به جهاد نکاح است، از عاملان اصلی کشتار و ویرانی و هتک حرمت نوامیس و اماکن مقدس و ادامه ناامنی و بی ثباتی در سوریه و کشورهای دیگر به شمار می‌روند و متاسفانه این افراد از طریق برخی شبکه‌های ماهواره ای همچنان به صدور فتاوای دروغ و تحریک آمیز ادامه می‌دهند و در این میان هر روز، در عملیات ارتش سوریه تروریستهایی از عربستان به هلاکت می‌رسند، تروریستهای خارجی از جمله سعودی به طمع رفتن به بهشت با تکیه بر این فتاوای دروغین مبلغان وهابی همچنان به ارتکاب جنایت علیه مردم سوریه ادامه می‌دهند. متاسفانه شخصیتها و مبلغان وهابی در خصوص عراق هم به صدور فتاوای دروغین و ضد اسلامی دست زده و جوانان عربستانی و غیره را برای رفتن به جهاد به طمع رفتن به بهشتی که وهابیون برای آنها ترسیم کرده اند، فریب می‌دهند.


البته وهابیون سالهاست که با فتوای غیر اسلامی و غیر انسانی تکفیر، هر کس را که مخالف عقاید انحرافی و بدعت آمیز آنها باشد، کافر دانسته و ریختن خونش را مباح می‌دانند که تا کنون شمار زیادی از محبان اهل بیت (ع) و شیعیان به جرم دوست داشتن اهل بیت (ع) جان خود را در حملات تروریستهای وهابی از دست داده اند.


با این حال، برخی رسانه‌های عربستان از جمله روزنامه الریاض در مطالبی به انتقاد از مبلغان وهابی که به صدور فتاوای تحریک کننده و فریب جوانان برای رفتن به سوریه به منظور جنگیدن در کنار گروههای تروریستی دست می‌زنند، پرداخته است.


روزنامه الریاض در مطلبی خطاب به مبلغان وهابی گفته است دیگر فریب جوانان ما کافی است، فرهنگ مرگ به صنعت رایج در جهان عرب ما تبدیل شده است و افرادی به تحریک و حمایت مالی و فریب از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های خود که در مساجد و مدارس و دانشگاههای عربستان رخنه کرده اند و نیز در وسایل ارتباطی جدید دست می‌زنند.


این روزنامه با اذعان به پیامدهای ویرانگر فتاوای ضد اسلامی مبلغان وهابی سعودی از جمله فتوای تکفیر و جهاد تاکید کرده است زمان آن رسیده است تا با این اقدامات مقابله شود و تمام منابع آن نیز مهار شود و باید قوانین ویژه ای برای مجرم دانستن و مجازات کسانی که به صدور فتاوای جهاد دست می‌زنند، وضع شود.


این روزنامه نوشت زمان آن رسیده است تا جوانان ما به تحصیل خود اهتمام بورزند و به ورزش و سرگرمی‌های مثبت بپردازند و به باشگاه‌ها و موسسات فرهنگی و اجتماعی بروند و در توسعه کشورشان شرکت کنند و اینکه فرهنگ زندگی به فکر و رفتار جوانان برگردد، جوانان عربستان مستحق زندگی هستند نه اینکه به دنبال مرگ در صحنه‌های فتنه بروند.




1392/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن