تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات دانشگاه پیام نور کافی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان موسوی:
اعتبارات دانشگاه پیام نور کافی نیست
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان ، با تاکید بر اینکه نباید صرفا به اعتبارات دانشگاه تکیه کرد گفت: اعتبارات دانشگاه کافی نیست و باید از اعتبارات شهرستان استفاده کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی شامگاه سه شنبه در دیدار با کارکنان مرکز ابهر، با تاکید بر اینکه دانشگاه به موقعیت فعلی خود راضی نبوده افزود: دانشگاه باید روز به روز در همه ابعاد رو به جلو حرکت کرده و باید نگران باشیم که از حرکت شتابان جامعه عقب نمانده و کمر همت را ببندیم تا به کیفیت خدمتی که ارائه می دهیم ارتقا بخشیم.

وی، در خطاب به کارکنان مرکز ابهر بخشی از این ارتقا کیفیت را معطوف به توانمندسازی خود نیروهای دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: باید روز به روز توانمندتر شده و اگر کسی ادعای انجام کاری را دارد وارد میدان کار شده و دانشگاه را در پیشبرد اهداف کمک کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان ،با بیان اینکه در سه سال اخیر معادل 10 برابر 20 سال گذشته کار انجام شده است، تصریح کرد: این ادعا نبوده و کاملا مشهود است که این اقدامات با تلاش به دست آمده است.

موسوی، پیام نور ابهر را یکی از مراکز منظم استان زنجان معرفی کرد و گفت: مرکز ابهر در تمامی حوزه ها فعالیت داشته و در اکثر کمیته ها عضویت دارد و نشان دهنده این است که در راس مرکز ابهر کسی است که پیگیر امور بوده و تلاش می کند. وی گفت: رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می گیرند مهم است و نباید دانشجو را مقابل خود ببینیم. کانونهای مساجد بستری برای توسعه سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها است

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری بهاران شهرستان طارم گفت: کانونهای مساجد بستر مناسبی برای توسعه سبک زندگی اسلامی در بین خانواده هاست.  امین نظری, اظهار داشت: خانواده ها نقش موثری در تربیت فرزندان بر مبنای آموزه های دینی دارند.

وی با اشاره به اینکه لازمه مقابله با توطئه های دشمنان در زمینه هجمه های فرهنگی ارتقای بینش و بصیرت جوانان است، ادامه داد: خانواده ها در این زمینه نقش مهمی دارند و در کنار آن نیز نهادهایی که جوانان و نوجوانان با آنها در ارتباط هستند، تاثیر گذارند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری بهاران، با اشاره به جایگاه کانونهای فرهنگی و هنری در این زمینه تاکید کرد: کانونهای فرهنگی و هنری در کنار مساجد هستند و همین موضوع امنیت خاطری برای خانواده ها در حضور فرزندانشان در این مراکز است.

نظری،به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مساجد از صدر اسلام محل تجمع و تصمیم گیری مسلمانان بود.





 


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن